Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fantastisk åpningsshow. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Det var temmelig sykt frem til landene skulle inn. Fyrverkeriet var rått! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Mja. Både og. Jeg satt der med tårer i starten (Svak for slike ting). Trommene og den lille jenta som fikk synge, men når soldater tok flagget og barn måtte vise sin hilsen til flagget...vel, det har ikke skjedd på en stund. Fra å være storslagent og vakkert ble det bare show-off, og ikke underholdning. Due + soldater i samme setting blir feil. Synes også synd på damene som måtte stå å hoppe mens landene gikk forbi. Men! Det skal være sagt at; Joda, det var virkelig lagt arbeid i åpningen. Ifg. VGs poll synes 80% at åpningsseremonien var bedre. Tja, det var min ergring. Vel. Jeg ser egentlig fram til lekene :-------D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Fyrverkeriet på slutten var Lenke til kommentar
Camron Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Noen som har peiling på om og evt. når åpningsseremonien sendes i reprise? Gikk glipp av den pga. jobb. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Og omtrent samtidig som Bush og Putin sitter på stadion og ser på, invaderer Russland det lille landet Georgia, dreper haugevis av sivile i bombeangrep fra luften, og 12 journalister er døde. Makes you think. http://www.cnn.com/2008/WORLD/europe/08/08...etia/index.html Endret 8. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Gleder meg til å laste ned åpningssermonien i HD. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Satt og så den på Eurosport HD jeg. Veldig greit, selv om det var svenske kommentatorer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Den har gått i reprise i hele ettermiddag/kveld på eurosport. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Så nettopp seremonien i reprise. Mildt sagt latterlig at de ikke viser alle nasjonene om igjen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Makan til fjas de to kommentatorene på Eurosport lira av seg under åpningsseremonien er på linje med Per Sundnes i MGP. "Så kommer vi til Etiopa..mange løpere her. Løvtynne bein. Ja, de løper jo 3 mil til skolen hver dag barbeint, klart de har mange talenter der nede. Husker du han som sprang barbeint 15km i 1964? Haha ja det var noe spesi---oii der var visst Norges lag gått forbi gitt". *riste på hodet* Endret 9. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 (endret) OL's første gull går til Spania! EDIT: Gikk visst til Tsjekkia i natt en gang Endret 9. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 Alexander Dale Oen satte norsk og olympisk rekord i forsøksheatet på 100m bryst i dag. Tiden var den nest beste i verden noen sinne. Gleder meg til kvart-semi-finale nå! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hurra for jentene våre, både de som kan bruke henda og de som tilfeldigvis av og til treffer en fotball etter beregninga ... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Tafatt fotballkamp men så lenge de vinner burde det holde. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Enig, får bare litt nerveproblemer av å sitte å se på dem og merke at tennene mine ikke treffer annet enn nakne bein siden neglene er oppspiste. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Satt og så den på Eurosport HD jeg. Veldig greit, selv om det var svenske kommentatorer. O_O Norske med meg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Da var seremonien skaffet i HD. Ah, deilig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Må bare få denne inn i mine innlegg Blir spennende å følge Nila og Ingrid i morra! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er vi GMT +1 eller +2? Surrer litt med tidstabeller her. ;< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå