Gå til innhold

Den lille OL-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hørte kampen på bussen, satt fremme og bussjåføren fulgte like mye med. Siste jeg hørte fra han var vel noe som "Ja! 3 mål foran, dette kan vi ikke tape!". Så jeg løp hjem, skrudde på TV-en i en fart og kom inn på 29:00. Det siste minuttet der var nervepirrende kost for å si det slik! Jeg var usikker selv, trodde at noen hundredeler har vel ingenting å si uantsett, så lenge man er i angrep. Men husket kjapt at i håndball er de veldig nøye på tidene.

Nå synes jeg at Sør-Koreanerene overdriver fælt med å sitte igjen på benken osv. men fikk meg til å tenke på hva Norge ville gjort om de var i samme situasjon?

Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke avstemninger som denne: http://www.nrksport.no/meisterskap/beijing_2008/1.6186662

78% svarer at ballen var inne før tiden var ute. Vi er da vel ikke blind selv om vi holder med landslaget? Jeg trodde at ballen var inne før 30:00 da jeg så kampen, og så lenge det var det dommerene og sekretariatet trodde det samme er det jo avgjort, ettersom de ikke kan bruke videodømming. Men alvorlig talt, det er jo tydelig på klippene at ballen var rett utenfor idet det siste sekundet gikk ut.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg fatter ikke avstemninger som denne: http://www.nrksport.no/meisterskap/beijing_2008/1.6186662

78% svarer at ballen var inne før tiden var ute. Vi er da vel ikke blind selv om vi holder med landslaget? Jeg trodde at ballen var inne før 30:00 da jeg så kampen, og så lenge det var det dommerene og sekretariatet trodde det samme er det jo avgjort, ettersom de ikke kan bruke videodømming. Men alvorlig talt, det er jo tydelig på klippene at ballen var rett utenfor idet det siste sekundet gikk ut.

Et sekund varer i akkurat et sekund, og det hele tiden!

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...