Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Du kan nesten være glad for at du slapp å se på kampen ... puuuhhh ... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Herregud, håndballjentene holder på å lage et sånt sirkus at jeg tror nesten jeg føler meg litt lesbisk av euforien. Pff, sikkert Gro som har lespifisert deg via tven ;P Uansett, dumt av håndballjentene å gjøre det såå spennende. Burde ha avgjort det før. Må opp litt til finalen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg hørte kampen på bussen, satt fremme og bussjåføren fulgte like mye med. Siste jeg hørte fra han var vel noe som "Ja! 3 mål foran, dette kan vi ikke tape!". Så jeg løp hjem, skrudde på TV-en i en fart og kom inn på 29:00. Det siste minuttet der var nervepirrende kost for å si det slik! Jeg var usikker selv, trodde at noen hundredeler har vel ingenting å si uantsett, så lenge man er i angrep. Men husket kjapt at i håndball er de veldig nøye på tidene. Nå synes jeg at Sør-Koreanerene overdriver fælt med å sitte igjen på benken osv. men fikk meg til å tenke på hva Norge ville gjort om de var i samme situasjon? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hørte kampen på radio jeg også, verste opplevelse i mitt liv! Deilig Norge ble dømt videre, men katastrofe at de bruker såååå lang tid på avgjørelsen! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg fatter ikke avstemninger som denne: http://www.nrksport.no/meisterskap/beijing_2008/1.6186662 78% svarer at ballen var inne før tiden var ute. Vi er da vel ikke blind selv om vi holder med landslaget? Jeg trodde at ballen var inne før 30:00 da jeg så kampen, og så lenge det var det dommerene og sekretariatet trodde det samme er det jo avgjort, ettersom de ikke kan bruke videodømming. Men alvorlig talt, det er jo tydelig på klippene at ballen var rett utenfor idet det siste sekundet gikk ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg fatter ikke avstemninger som denne: http://www.nrksport.no/meisterskap/beijing_2008/1.6186662 78% svarer at ballen var inne før tiden var ute. Vi er da vel ikke blind selv om vi holder med landslaget? Jeg trodde at ballen var inne før 30:00 da jeg så kampen, og så lenge det var det dommerene og sekretariatet trodde det samme er det jo avgjort, ettersom de ikke kan bruke videodømming. Men alvorlig talt, det er jo tydelig på klippene at ballen var rett utenfor idet det siste sekundet gikk ut. Et sekund varer i akkurat et sekund, og det hele tiden! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Helt riktig. Og hele det siste sekundet hadde gått ut før ballen var innenfor streken. Du kan se klippet i slow-motion hos NRK Nett-TV. Edit: Og igjen, jeg mener at Norge vant kampen. Dommernes avgjørelse skal stå som den ble foretatt, selv om den i ettertid viste seg å være feil. Edit2: http://www1.nrk.no/nett-tv/ol/spill/verdi/68863 Endret 21. august 2008 av Peppep Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Norge vant vist pga komunikasjonsproblemer http://www.koreatimes.co.kr/www/news/sport.../136_29793.html Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Haha. Alltid noe å skylde på Men fy faen så spennende det var. Jeg hylte ut NEEEEEI da Korea scorte 28-28. Greide ikke helt å juble på 29-28 siden jeg ikke visste om den ville bli godkjent. Vi burde dog avgjort det før. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hesten er dopa på chili, noe så morsomt Egentlig veldig trist selvfølgelig. De bedyrer selvfølgelig sin uskyld. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Norge vant vist pga komunikasjonsproblemer http://www.koreatimes.co.kr/www/news/sport.../136_29793.html Og en liten lesbe ... However, Hemmerseng's goal ruined the script. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Sølv til Verås Larsen! Vi må vel si det er godkjent av han, men hadde håpet på edlere metall Tom Brabants er jo ingen dårlig padler han heller. Det som overrasker meg litt er at Adam van Koeverden ikke tar medalje engang. - Jeg var sjanseløs på gullet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Koeverden kom vel nest sist eller noe tror jeg. Hadde håpet på gull selv, men sølv er absolutt godkjent. Godkjent av Tysse i dag og som gikk inn til en 5. plass på 50km kappgang. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Vilt å se Tysse når han faller om, og hele hjelpekorpset kommer styrtende for å hjelpe han. Se hendelsen her! Endret 22. august 2008 av Kjetil91 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Stafetten gikk som forventet, og bolt var med på enda en verdensrekord! Synd ingen av kanalene sendte det live, får vel se det på netttv etterpå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 De viste den da live på NRK. Jeg så den live der i alle fall. Er også imponert av Island som er i håndballfinalen for herrer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Husk finalen for jenter i håndball 0945 i morgen tidlig! Går på nrk1. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Skal vi see..idag sto jeg opp 13:30.. Håndballkamp kl 0945 vs god søvn? 0-1 til søvn er jeg redd. Endret 22. august 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hadde det vært noe annet enn håndball, så... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Klokken 09.45 i morgen sitter jeg i en bil Vurderer å stå opp i natt for taekwondo og terrengsykling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå