DJ_Dark Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Dette er tråden for diskusjon angående OL. OL tyvstartet i dag med fotballkamper for damer, og fortsetter med kamper for herrer i morgen. Åpningssermonien er på fredag! Hvor mange gull tror dere Norge vil ta? Hvilke øvelser er når? Sjekk her! Medaljer så lang: Plass - Land - Gull - Sølv - Bronse - Total 1 Kina 2 0 0 2 2 Tsjekkia 1 0 0 1 3 Russland 0 1 0 1 3 Tyrkia 0 1 0 1 3 Sør-Korea 0 1 0 1 6 Nord-Korea 0 0 1 1 6 Taiwan 0 0 1 1 6 Kroatia 0 0 1 1 Endret 9. august 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Heia Norge! Hadde ikke regnet med at de skulle vinne over USA. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hadde ikke jeg heller, men det var en sterk prestasjon! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Har hverken tid eller gidde til å følge Ol, så det får bare gå sin gang. Siste Sommer Ol jeg fulgte sånn noenlunde, var OL i LA 1984. Sommer-ol er noe herk å følge også, masse dødtid og plynder med å vite når hva skjer osv. Og feks om du vil følge en spydkonkurranse, så bryter de inn hele tiden med andre ting så du ikke får sett skikkelig. Da skal du isteden se noen løpere som varmer opp, tjustarter tre-fire ganger, løpet og seiersrundene etterpå, før du får komme tilbake til spydkonkurransen igjen. forferdelig irriterende. Nei jeg gir blanke i hele greia Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Sterkt av Norge å slå USA, dette lukter det gull av Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kan noen finne en oversikt over alle OL-sendingene på norsk TV? Gidder ikke bla gjennom 30 kanaler for å finne frem..klarte ikke å finne noe skikkelig tv-program i google heller. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Alt går vel på NRK mener jeg.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 OL blir gøy. Kommer for det meste til å følge med på vektløfting og bryting selv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Mhm...Kanskje de har en oversikt dag for dag..så man kan planlegge litt hvilke øvelser som er artigst å se. 100m finalen for kvinner/menn osv. Øvelsene gjøres jo ferdig hele tiden, så man ikke benke seg ned siste dagen og håpe på å se alle de kule finalene liksom. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Kanskje dette kan hjelpe deg, Bytex: http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/ol...icle2547177.ece Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Takk for den Camron! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Du har vel NRK-sport, og en hd viasat kanal som også viser ifra OL. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Se det var bra, ja Fant frem til schedule siden på http://en.beijing2008.cn/ , men der er jo alle tider oppgitt i deres lokaltid. Som jeg fryktet var alle øvelsene midt på natta her :/ Ikke morsomt å se sammendrag syns jeg. Da har man jo lest resultatet 100 ganger i nettaviser først. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 OL blir saker. Har handlet inn for total TV-stirring. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Herlig det! Er vel kl 14.00 det starter i dag. Er det ikke? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Det er det Må få med meg det. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Putin vinket og hilset. Bush & Laura hadde miniflagg. Våres kongepar orket ikke løfte seg engang, for OL-deltagerne. Svakt. Endret 8. august 2008 av Jan Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Jeg stemmer for å legge ned hel OL-greia. Håper for Guds` skyld ikke vi får OL i Norge... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 Ta det en annen plass ja. Det tok for lang tid med alle som skulle inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå