Gå til innhold

Digital tv på Hitachi L37VP01E

Anbefalte innlegg

Jeg gikk til innkjøp av en 37'' LCD TV fra Hitachi fra expert eller noe, husker ikke helt, den hadde iallefall 1080p så jeg bruker den som pc skjerm nå..

Men når jeg skrudde på TV'en første gangen så kom det opp sånn "first time install" og da ba den meg om å plassere anaolog antenne ledning bak i tven for at den skulle søke for kanaler..

Og den fannt rundt 50-60 kanaler, Canal+, Discovery, TV2 osv osv osv.. Stod [Agder] Forran alle kanalene da, men pappa sa til meg at inni denne tven som jeg hadde kjøpt meg så var det visst en Digital Dekoder som gjorde at TV'en fannt kanalene, men når den har søkt igjennom så får jeg ikke sett på de, selv ikke de gratis kanalene, er dette pga at de ikke har begynnt å sende Digital TV i Agder enda, eller er det pga at jeg enkelt og greit ikke kan se Digital TV på min TV uten ekstern Dekoder.. Hvis det er det siste så syns jeg det er litt rart at den i det hele tatt finner alt det den finner.. For på min analoge antenne ledning så får jeg kun inn TV2, NRK og TVN..

Noen som har noe kjennskap/kunnskap til dette ?

Takker på forhånd for svar.. Håper ikke det var alt for rotete, er litt vanskelig å forklare ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...