Joachim_F Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Computer & Video Games har de første detaljene om rollespillet Divinity 2: Ego Draconis. Les mer Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Får litt Fable-vibber her.. Blir spennende å se, ikke umulig at de klarer dette bedre enn de som lagde Fable, selv om noen sikkert vil kalle det etterlikning. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Høres bra ut, men kommer det til å virke i praksis? Har ikke prøvd det første spillet. Er det bra? Men det virker lovende. Gleder meg til en trailer. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Første spillet er et av mine favoritt spillet, Divine Divinity. Ganske teit navn, god ide å fjerne den første delen. Elsket at du hadde uendelige måter å gjøre ting på. Det beste var at du kunne plukke opp nesten alle ting, håper de tar med det når de lager 2rn. Endret 6. august 2008 av Lange Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hmm, hørtes og så veldig lovende ut, gleder meg til mer info Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen ide om når det kommer info? Så veldig kult ut! Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Dette spillet skal forhåndsbestilles Første spillet er et av mine favoritt spillet, Divine Divinity. Ganske teit navn, god ide å fjerne den første delen. Elsket at du hadde uendelige måter å gjøre ting på. Det beste var at du kunne plukke opp nesten alle ting, håper de tar med det når de lager 2rn. Håper dem tar med den bærbare senga som var mye større enn spillern men som likevell fikk plass i rygsekken, den var genial!. Våpen "systemet" var også morsomt, alt som kunne plasseres i en hånd kunne brukes som våpen, alt fra skjeer, gaffler, bordkniver, koster osv... Har ikke prøvd det første spillet. Er det bra? Løp og kjøp man!, genialt spill som desverre ikke solgte bra (damn fps kids). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg