creAtiive Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei, idag instalerte jeg dreamweaver igjen. Og når jeg høyre klikte på en .php fil -> åpne i -> Så valgte jeg dreamweaver. Og kryssa av for at php filer skal åpnes i det programmet. Da ble ikonene på php filene gjort om til tekstdokument ikonet Det skal jo egentlig komme opp et php ikon, på det filene da.. Hvorfor ? Mulighet for å skifte ? Endret 6. august 2008 av creAtiive Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Utforsker --> Verktøy --> Mappealternativer. Og så finner du den aktuelle filtypen og endrer ikonet. Menyene er selvforklarende. Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Utforsker --> Verktøy --> Mappealternativer. Og så finner du den aktuelle filtypen og endrer ikonet. Menyene er selvforklarende. Mappealternativer. Hvor finner du den aktuelle filtypen der? Endret 6. august 2008 av creAtiive Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Utforsker --> Verktøy --> Mappealternativer. Og så finner du den aktuelle filtypen og endrer ikonet. Menyene er selvforklarende. Mappealternativer. Hvor finner du den aktuelle filtypen der? Ingen ? Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Utforsker --> Verktøy --> Mappealternativer. Og så finner du den aktuelle filtypen og endrer ikonet. Menyene er selvforklarende. Mappealternativer. Hvor finner du den aktuelle filtypen der? Ingen ? Ingen som vet hvordan man gjør det?? (jeg bruker vista.) Endret 6. august 2008 av creAtiive Lenke til kommentar
creAtiive Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Jeg fant ut av det. Metode 3: http://www.annoyances.org/exec/show/article02-500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå