Sekai-ichi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 åssen endrer jeg filtypen=Þ? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 åpne tekstdokumentet, og trykk " Fil " også, "lagre som" også velger du hvor, så skriver du navnet med "*.txt" eller hva det nå skal være eller tenker du på at du vil se at det står: "*.txt" Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 jeg vil se at det står .txt + når jeg lagrer som .tkt elns så vil den hete 211.tkt.txt og bli displayet som 211.tkt men likevel VÆRE et .txt dokument..=\ Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Klikk organiser, velg folder and search options. Velg fanen view, huk av "hide extensions for known files". Dette er Vista engelsk språk. husker ikke hva det het på Norsk Vista Endret 6. august 2008 av The7thSense Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 takk takk! (har en vista) prøver nå det funka! =D vel, da takker jeg for hjelpen=Þ Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Vet ikke hvem du takket, men flott at du fikk det til Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 det var deg=Þ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå