Tellan Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei Har nettopp gått over til windows vista så dette er sikkert eit veldig banalt enkelt spørsmål: Når eg går inn på datamaskin så ser eg at eg har 1 harddisk, lokal disk C, den har kapasitet på 97,6 Gb. Men harddisken eg har er på 640Gb, det står at det er 1 harddisk, og det står ikkje nokre andre stasjonar enn C disken som har denne kapasiteten på 97,6Gb. Eg kjøpte dataen hjå netshop, dei satte den samen til meg. Har åpna kabinettet og det står 640Gb på harddisken. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Mest sannsynlig er resten av disken U-partisjonert. Hvis du finner frem diskbehandlingsprogrammet i Vista, vil du kunne fikse det ganske så kjapt. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 HeiHar nettopp gått over til windows vista så dette er sikkert eit veldig banalt enkelt spørsmål: Når eg går inn på datamaskin så ser eg at eg har 1 harddisk, lokal disk C, den har kapasitet på 97,6 Gb. Men harddisken eg har er på 640Gb, det står at det er 1 harddisk, og det står ikkje nokre andre stasjonar enn C disken som har denne kapasiteten på 97,6Gb. Eg kjøpte dataen hjå netshop, dei satte den samen til meg. Har åpna kabinettet og det står 640Gb på harddisken. Det er sannsynligvis for at du kun har partisjonert 100GB. Sjekk diskbehandlig du, så tenker jeg du finner at du har 540GB som ikke er partisjonert eller allokert. Lenke til kommentar
Tellan Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hehe rekna med at det var nåke sånt, men eg visste ikkje kor eg skulle leita:) Litt flaut å måtta spørra om slike ting Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hehe rekna med at det var nåke sånt, men eg visste ikkje kor eg skulle leita:) Litt flaut å måtta spørra om slike ting Det er aldri flaut å spørre om noe man ikke kan. En gang må være den første for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå