Gjest Slettet+54asdf Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg leter etter en bærbar, den skal hovedsaklig fungere som en flyttbar mediasenter-pc og den skal fraktes mye rundt så en vekt på over 2kg er ikke ønskelig. Pris er uten grenser, men jeg vil ikke betale for unødvendig innhold. Trenger ikke 3G kort, men et godt nettverksfort er ikke å forakte... Den kan leveres med Windows, men det må være en jeg ikke trenger å sitte i flere dager med før Linux er helt ferdig fiks konfigurert.. Endret 6. august 2008 av Slettet+54asdf Lenke til kommentar
otis Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 HP Compaq 2510p er et mulig godt valg. Men jeg er usikker på om den har nok minne, originalt til deg. Men det kan såklart oppgraderes. Den er i tillegg godkjent for Suse Linux Enterprise, om det er bra? Den har nok ikke HDMI, men det tror jeg at du skal slite med å finne hos noen produsenter, og som i tillegg skal være under 2 kg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+54asdf Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Så lenge det er linux så er alt greit. Kan det være at det kommer et slikt alternativ med Centrino 2? Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er ikke hundre prosent sikker, men tror Dell XPS M1330 har det du trenger. Og kanskje litt til, noe som du ikke ville ha? Du kan i hvertfall konfigurere Dell-pcene selv, og jeg er forholdsvis sikker på at den matcher kriteriene dine. http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Netshop.no har tilbud på Toshiba Satellite U400-10X, 13.3" med HDMI og vier under 2kg. Litt større enn det du etterlyser, men jeg tror at denne kan dekke dine behov for en rimelig pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå