Habitats Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Likte designet på bordene, men blir litt for mye gadgets der syntes jeg. Men, når begynte hw.no og publisere hi-fi news? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ganske genialt. Mener å ha sett noe lignende på gooba eller netthandelen en stund, men disse var jo riktig så snasne! Erstatter ikke akkurat et ekte surroundanlegg, men er jo smarte for de som bare skjønner hvor mye av lyden de går glipp av i en vanlig tv-sending med de innebygde høyttalerne i en flatskjerm. Silje Gomnæs finner alltid mye morsomt i Tek-verden. Stå på med noe annet strømforsyninger og hovedkort! Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Huff, i mine øyne både stygt og upraktisk. Hvordan oppgraderer man komponenter med noe sånt? Eller hva gjør man når DVD spilleren er full av rosiner?(Jepp, vi har barn). Takke meg til løse komponenter og selvbygd stereobenk. Endret 6. august 2008 av Necrodus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå