eflas Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hei, jeg henger vanligvis ikke i denne delen av tråden, men jeg har noen artige bilder jeg vil dele med dere, så jeg starter like godt en bildekritikk-tråd. Alle bildene er tatt med mobilkameraet på min Sony Ericsson K810i. Er en stor og feit bastard, han der.. EDIT: ingen bildekritikk-tråd er en ordentlig bildekritikk-tråd uten en fyr som sjonglerer Endret 6. august 2008 av eflas Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Fint larvebilde, det er larven av en Nattpåfugløye -( Saturnia pavonia) RandiA Endret 6. august 2008 av RandiA Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 syns sjongleringen var det mest smakefulle .. Lenke til kommentar
eflas Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Takk for tilbakurmeldingarna Rettet emnetittel etter informasjon fra herlige RandiA Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hadde det ikke vært bedre å se den larven fra siden mens den satt på et blad? Med tydelig uskarp bakgrunn så klart... Lenke til kommentar
eflas Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Jo, godt poeng.. Tenkte ikke over det da jeg sto der og knipset. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jo, godt poeng.. Tenkte ikke over det da jeg sto der og knipset. men det fins muligens en begrensning for hvor godt bildet kunne blitt når det var K810i du knipset med Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bilde nr 3, av han karen som sjonglerer, er teknisk sett grusomt utført. Utbrent himmel, bevegelsesuskarphet, uryddig komposisjon.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bilde nr 3, av han karen som sjonglerer, er teknisk sett grusomt utført. Utbrent himmel, bevegelsesuskarphet, uryddig komposisjon.. enig... personlig ville jeg nok ikke lagt ut bilder tatt med mobiltelefon i bildekritikken!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå