Ferchie Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Heisann! Har nettop reinstallert windows i engelsk versjon. Det er windows Xp professional med SP2. Problemet er at jeg ikke har språklinje nederst på startlinjen og kan heller ikke finne den. Det er et irritasjonsmoment å ikke kunne skrive æøå samt at jeg har engelsk oppsett på tegn. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Åpne min datamaskin --> åpne "kontrollpanel" --> velg klassisk visning --> trykk på "innstillinger for region og språk". velg "språk" --> så detaljer så kan du velge Norsk på tastaturet ditt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har bare norsk XP her på jobben, men det ligger under Kontrollpanel - Innstillinger for region & Språk - Språk - Detaljer. Her kan du velge/installere "inndataspråk" til Norsk tastatur. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Åpne min datamaskin --> åpne "kontrollpanel" --> velg klassisk visning --> trykk på "innstillinger for region og språk". velg "språk" --> så detaljer så kan du velge Norsk på tastaturet ditt. Ah supert! Der kan du se, var ikke så vanskelig om man bare gidder å lete litt! Uansett, takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ah supert! Der kan du se, var ikke så vanskelig om man bare gidder å lete litt!Uansett, takk! Bare hyggelig og kunne hjelpe deg. Nei må bare lete litt rundt så finner man det fort. Lykke til med pc-en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå