kip Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 HALLO!! er det noen som har eller veit om noen som har windows 2000 server som bare ligger å slenger i et hjørne erller på et annet sted der det ikke skal ligge?? selg det i så fall til meg!! er som dere sikkert forstår ute etter windows 2000 server.. har det inne på maskinene mine og hadsde ei hel plate intill i går kveld... skulle da ta med platen hjemm fra jobben...tokk den i jakke lommen...satte meg i bilen...startet bilen...kjørte hjem...ingen plate i lommen... mistet antagligvis denne platen ut av lommen noen stans mellom utgangsdøren på jobben og bilen.. har lett febrilskt etter platen!! men, det er nok noen annen som sitterr med min plate nå og instalerer windows 2000 server please, har du den?? bruker den ikke?? selg den til meg! :oops: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hvor mye er du villig å punge ut med? Lenke til kommentar
kip Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 spørs jo helt om det er OEM eller ENG-NORSK, med lisens uten lisens... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 download .net rc2 da vel... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du er med andre ord ute etter en piratversjon? Lenke til kommentar
kip Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 NEI!! jeg er ikke ute etter en Piratversjon...da kunde jeg jo like gjærne gått til firmaet som ligger vegg i vegg med oss, og lånt den for brenning!! jeg er ute etter en orginal!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå