Gå til innhold

VG's dom over Max Payne: Terningkast 2 - Maximal Pine! Premiere i morgen, noen som skal se?!

Hrodebert

Max Payne - god eller dårlig?  

30 stemmer

1. 1. Gi karakter på filmen

• [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_10_2008/post-15355-1224191551.gif[/img]
      8
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_10_2008/post-15355-1224191559.gif[/img]
      4
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_10_2008/post-15355-1224191566.gif[/img]
      10
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_10_2008/post-15355-1224191572.gif[/img]
      6
    • [img]http://www.diskusjon.no/uploads/monthly_10_2008/post-15355-1224191579.gif[/img]
      2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror Clive Owen ville gjort en bedre rolle, men Walhberg er ikke dårlig heller. Har ikke sett han i noen spessielt mørke roller før men :/

Takk Gud for at Clive ikke skal spille i denne filmen. Shoot 'em Up sugde dimensjoner. Wahlberg gjør det nok greit, selvom jeg heller skulle sett en annen kar som ikke er like "smukk" som Mark.

Vokalisten i Eagles (Don Henley) hadde forøvrig gjort seg utmerket som voiceover ;)

Lenke til kommentar
Tror Clive Owen ville gjort en bedre rolle, men Walhberg er ikke dårlig heller. Har ikke sett han i noen spessielt mørke roller før men :/

Takk Gud for at Clive ikke skal spille i denne filmen. Shoot 'em Up sugde dimensjoner. Wahlberg gjør det nok greit, selvom jeg heller skulle sett en annen kar som ikke er like "smukk" som Mark.

Vokalisten i Eagles (Don Henley) hadde forøvrig gjort seg utmerket som voiceover ;)

Se hvordan Clive spiller i Sin City, det er en god og mørk rolle :) Og summere opp skuespillerpresentasjonene til Owen bare ved å se på Shoot'em up funker ikke så bra :p

Lenke til kommentar
Jeg hørte at filmen skulle bli PG-13. Håper virkelig ikke det er sant. Max Payne uten alt blodet og banningen er jo bare no tull. Hitman filmen fikk jo lov til og gå Rated R, så hvorfor ikke Max Payne og?

Dette er typisk Hollywood. Spillene hadde en mørk og dyster stemning over seg, skal ikke filmen ha dette, kan de bare trekke den tilbake med en gang, er nå min mening. Vi vil ha, dop, blod, banning og drap!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Synes faktisk Shoot'Em Up, var ganske ok som søndags film, helt hjernedød action. Men det er en annen tråd :)

Lenke til kommentar
Jeg hørte at filmen skulle bli PG-13. Håper virkelig ikke det er sant. Max Payne uten alt blodet og banningen er jo bare no tull. Hitman filmen fikk jo lov til og gå Rated R, så hvorfor ikke Max Payne og?

Dette er typisk Hollywood. Spillene hadde en mørk og dyster stemning over seg, skal ikke filmen ha dette, kan de bare trekke den tilbake med en gang, er nå min mening. Vi vil ha, dop, blod, banning og drap!

Bortsett fra at filmen allerede har fått rating og den er R.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at filmen allerede har fått rating og den er R.

Noe som betyr at regissøren må nok en tur på klipperommet siden studioet vil ha en PG-13 film.

Endret av Mastema
Lenke til kommentar
Da må det kuttes på blod og skumle pistoler. Håper ikke det kommer i veien for historien. Blir dette også en flopp blir jeg skikkelig trist, da spillene var så bra!

Jeg tror ikke blod og pistoler gjør noe. Pupper, derimot... Der har vi det som virkelig korumperer barna våre. :)

Hadde dog ikke hatt noe imot å se Mila Kunis toppløs egentlig. :p

Lenke til kommentar
Vi kan jo trøste oss med at det garantert kommer en 'uncut' dvd. I mellomtiden kan man jo se på This Film Is Not Yet Rated for et innblikk i galskapen bak rating systemet i USA.

Artig det der, er veldig off-topic, men hørte på kommentator sporet på Die Hard 4, der Bruce Willis og regissør Len Wiseman, snakket om at de måtte dempe lyden på maskingæverene for og komme igjennom PG-13 aldersgrensen filmen skulle ha :) Snakk om galskap!

Lenke til kommentar

Helt siden første spillet kom, hadde jeg en aning om at det skulle filmatiseres. I mine øyne var dette lagt opp perfekt til filmatisering.

Vi får bare håpe at de godkjenner R-rating, for noe annet ville ikke passe i den dystre stemningen. Når det gjelder skuespillervalg, kan Mark

være et godt valg, men syns aldeles ikke at Mila passer som Mona.

Gleder meg uansett til den kommer. Leste i IMDB at de har prøvd å gjøre filmen så lik som spillet som mulig.

Lenke til kommentar

Synes faktisk Shoot'Em Up, var ganske ok som søndags film, helt hjernedød action. Men det er en annen tråd :)

Beklager off topic, men Shoot em up er jo genial. Er jo stor humor!! Hele filmen er jo bare kødd.. Kall det parodi, kall det barnslig moro. Men tar du filmen for det den er, så tror jeg du skifter mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...