simmy Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg har akkurat fått tak i original filene(jpg) til et bilde jeg ønsker å henge på veggen hjemme. (har også råfilen på 73MB) Er det noen som har anbefalinger/erfaringer med butikker i Oslo området hvor jeg kan få blåst opp / printet ut bildet i god kvalitet? Er litt usikker på hva slags størrelse jeg vil ha foreløpig, 100x70 tror jeg kanskje blir litt for lite. Alle anbefalinger tas imot med takk. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Du kan forsøke Allkopi. De er ganske dyre, men kan levere omtrent hva det skal være tror jeg. De har en avdeling i Nedre Slottsgate blant annet. EDIT: Sjekket nå... 70x100 koster fra 650 kroner. 100x140 fra 1.350 kroner. Endret 6. august 2008 av Super8 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det finnes en liten sjappe i Oslo sentrum med rammeverksted. Det ligger på skrå opp for Oslo S. Jeg spurte der i forbindelse med et prosjekt jeg hadde tenkt å lage. Ble aldri helt ferdig (klarte ikke bestemme meg for bilder). Da var det snakk om å blåse opp bilder og få det montert på tykk 5-7 cm "plater" slik at de stakk ut fra veggen. Var innom den sjappa for jeg syns det så ut som et sted som hadde litt peiling. Han sa at det ikke var noe problem. Han kunne ordne alt av forstørrelser, ulike typer montering, etc. Det meste tok han selv, men dersom det ble for stort eller krevde annet utstyr han ikke selv hadde, så kunne han sende det avgårde og få jobben gjort. Virket som han hadde god peiling, og var svært hyggelig. Verdt et forsøkt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå