andresko Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Lurer på om jeg kan finne en måte på hvordan jeg får åpne en iso-fil. Det går ikke an å brenne ISO direkte på nero selv om den er under 700mb, får alltid beskjed fra nero 5.5 at den er for stor. Jeg sliter med å åpne eller konventere fra ISO til en eller annen fil-type slik at jeg får brenne dem for en kompis. Setter pris på å få tips fra dere Med hilsen Andreas Skogstad Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har du prøvd å enable overburn? og satt denne til ca 82min? Lenke til kommentar
andresko Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Har du prøvd å enable overburn? og satt denne til ca 82min? Problemet er at ISO-filen kanskje er ment til to cd`er- Den er jo under 700mb. Jeg tror ikke at overburn vil hjelpe veldig mye. Har du en annen løsning som gjør at jeg kan komme meg inn i ISO-filen og rydde noen av veien. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg tror winrar skal kunne åpne iso, men har aldri prøvd det (min winrar har iallefall "godkjent" iso som "sin") Eller så kan du legge inn f.eks. Deamontools virtual drive. Den legger inn en virtuell DVD-/CD-ROM hos deg. Last fila i denne nye leseren og velg kopiér CD i Nero med D-tools som kilde Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Har aldri vært borti en fils isoer som går over flere cdr...er det bare denne isoen du ha problemer med eller er det alle? Bra tips det om deamentools...mount inn imaget der for å se om det fungerer! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kan være greit å kjøre CDMAGE som scanner iso / bin for korrupsjon. Du kan jo også prøve å brenne isoen med det eminente (og gratis) brenneprogrammet: burnatonce http://www.burnatonce.com/ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Lurer på om jeg kan finne en måte på hvordan jeg får åpne en iso-fil.Det går ikke an å brenne ISO direkte på nero selv om den er under 700mb, får alltid beskjed fra nero 5.5 at den er for stor. Jeg sliter med å åpne eller konventere fra ISO til en eller annen fil-type slik at jeg får brenne dem for en kompis. Setter pris på å få tips fra dere Med hilsen Andreas Skogstad Hei. Du kan selvsagt åpne *.ISO filen, men da blir faktisk innholdet på plate større, med at ISO komprimere aldri så lite innholdet. Du sier at ISO fila er under 700MB. Har du prøvd med andre typer plater? Kan være at platene du prøve å brenne ikke er helt gode og ikke tåler overburning. Og, så kan det kanskje vær lurt å oppdater til siste version av ahead nero (nero.com) Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Som andre her sier så er jeg enig i at det spørs om det hjelper å editere iso'en. Men uansett så kan jeg anbefale WinIso Bruker dette selv dersom jeg trenger å gjøre små endringer her og der :wink: Prøv og se.[/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå