Hyzer Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Here's the trophy list : Bronze Sofa Subjugator Bronze = Win 5 Sofa vs Sofa games The Barnard Award Bronze = Score over 1500 points in Single player Lonesome and Loving it Bronze = Play 5 single player games MyBuzz Enthusiast Bronze = Play 1 MyBuzz game Sofa Surfer Bronze = Play 1 Sofa vs Sofa game Socialite Bronze = Play 5 Multiplayer games Silver Sofa Subjugator Silver = Win 20 Sofa vs Sofa games The Barnard Award Silver = Score over 3000 points on single player Lonesome and Loving it Silver = Play 20 single player games MyBuzz Enthusiast Silver = Play 20 MyBuzz games Sofa Surfer Silver = Play 15 Sofa vs Sofa games Socialite Silver = Play 20 multiplayer games Gold (can you see where this is going?) Sofa Subjugator Gold = Win 50 sofa vs sofa games The Barnard Award Gold = Score 5000 points in single player Lonesome and Loving it Gold = Play 50 single player games MyBuzz Enthusiast Gold = play 50 MyBuzz games Sofa Surfer Gold = Play 40 Sofa vs Sofa games Socialite Gold = Play 50 multiplayer games Hidden/Secret Trophies There are 6 Hidden or blacked out trophies Platinum Its called "Buzz's New Best Friend" Kilde: http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...mp;postcount=49 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Woho! Er det bare en liste over Trophies som kommer, eller er det offisielt en patch ute nå? Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Den e ute no ja Dæven, travel trophie uke. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Digg:) Da blir det spilling til helgen. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Noen som opplever problemer med disse trofeene? Jeg får dem ikke på gamercardet mitt. Synkroniserer trofelista, og de dukker opp der, men ikke på gamercardet... snodig. Har ikke opplevd dette på PJ Eden, SSHD eller Uncharted. EDIT: HA GhostViper - 3 på en gang Endret 6. august 2008 av Ravn Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 SOFA VS SOFA menes da ett lag med spillere eller kan man være 1 mot 1? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 lurer på det jeg også, men tar gjerne noen matcher i morgen kveld om noen vil være med Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 jeg er med, bare runne uncharted på brutal først så jeg får se en platinum på gang Lenke til kommentar
Hyzer Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Her er de 6 hidden trophies: He’s on Fire! Correctly answer 10 questions in a row Amateur Quizmaster Create 20 mybuzz Quizzes Casting Agent Play a Round as every Contestant. Flawless Round Correctly answer all questions in a multiplayer round with all players Lightning Reactions Correctly answer three questions in a row in under 0.5 seconds Channel Hopper Play through a game on every channel Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) noen som vil game litt multiplayer buzz? add meg: Slugge bare litt extra info her... "He's On Fire" er Silver "Casting Agent" er Silver "Lightning Reactions" er Gold Endret 7. august 2008 av Slugge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå