andresko Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Lurer på om jeg kan finne en måte på hvordan jeg får åpne en iso-fil. Det går ikke an å brenne ISO direkte på nero selv om den er under 700mb, får alltid beskjed fra nero 5.5 at den er for stor. Jeg sliter med å åpne eller konventere fra ISO til en eller annen fil-type slik at jeg får brenne dem for en kompis. Setter pris på å få tips fra dere Med hilsen Andreas Skogstad Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Tror du kan se innholdet i ISO filen med et program som heter WinISO. Velkommen til forumet btw, vær snill og les retningslinjene før du poster. Tittelen på denne tråden din er ikke særlig informativ i forhold til hva som står i denne. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Bytttopic til "Hvordan åpne ISO" ellernoe lignende. Ellers blir posten stengt av moderatorene. ISObuster og winISO er program du kan bruke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du kan også bruke Deamon-Tools til det. Som er et genialt,lite og ikke minst gratis Bytt topic før du får den stengt :wink: Lenke til kommentar
andresko Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Tusen takk for de hjelpene jeg fikk av dere Lenke til kommentar
furrballfighter Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Ellers, hvis du vil hente filer fra iso-imaget eller pakke ut filene i en mappe på harddisken din går det fint an å bruke f.eks winrar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå