iMacKenna Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 www.jetcarrier.com Jeg har brukt Jet Carrier 2 ganger nå. Første gang var da jeg fikk Pentax K10D tilsendt fra USA. Der gikk alt veldig greit. Sparte faktisk en del penger. Nå har jeg kjøpt en del ting fra BHphoto. BHphoto pakker mest sannsynlig tingene veldig godt i store esker. Ville ikke få det tilsendt med UPS p.g.a. alt rot med faktura etc. jeg har hatt tidligere. Men nå kan jeg advare, IKKE bruk Jet Carrier når du handler på BHphoto. Trur portoen kommer på over 1000kr. p.g.a. store esker med mye luft. Når pakkene har ankommet mailbox adressen din i USA får du ikke booket om til sjø frakt. Du får heller ikke avbestilt sendingen. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg vet vi har hatt denne diskusjonen i en annen tråd, men jeg har aldri hatt noe problem med BH Photo & UPS. Synd å høre om problemene dine. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Trur du må lese innlegget om igjen, Jurgis. Ville ikke få det tilsendt med UPS p.g.a. alt rot med faktura etc. jeg har hatt tidligere. Men nå kan jeg advare, IKKE bruk Jet Carrier når du handler på BHphoto. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Trenger nok ikke å lese det på nytt. Jeg skrev bare at jeg ikke har noe problemer med UPS og at jeg syns det er synd at du må betale så mye i frakt for JetCarrier. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 OK. Har heller ikke problemer med UPS bortsett fra at de er talentløse når det gjelder fakturering. Får se om jeg gidder å hente pakkene eller bite i det sure eplet å betale 1200kr. i porto for noen duppedingser som koster 5-600kr. Grunnen til denne tråden var dette innlegget fra meg. Nå som jeg har prøvd det vil jeg ikke anbefale det. Gå heller for UPS, USPS eller Fedex. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå