Nervetattoo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Surrealistisk og eventyrlig med vibber fra østen. Se videoen Lenke til kommentar
edds Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Gleder meg! Så jo helt herlig ut. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Gleder meg! Så jo helt herlig ut. Yes, samme her. Den har dog ingen norsk kino-release satt enda, så skal ikke ta det for god fisk at den i det store og hele kommer på kino. Kommer til storbritania i starten av oktober så om den går greit der så får vi den kanskje hit og. Kommer den ei på kino så håper jeg den blir valgt ut til BIFF eller OIFF. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Denne så ut som en morsom film. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Så ut som en bra film, skal sees. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Denne er nydelig på blu-ray Lenke til kommentar
safags Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Har sett den. En god film som du sitter med et smil rundt munnen hele tiden. Selv om noen ganger er helt fjern. sterke farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg