skylinepower Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hei :-) Hadde tenkt og kjøpe meg ny mobil sia den jeg har er nokså ødelagt.. Men så tenkte jeg, farsken heller, mobilen funker.., men det gjør ikke kameraet mitt. Har sett litt om kring og kommet opp med et Samsung S860(800kr) som virker grei ut.Info om S860 Men så er det martna et stykke unna meg, og på elkjøpen der har de et tilbud på et Hitachi HDC761 til 400kr. Prøvde og søke det opp, men fant ingen ting (useriøst kameratype?) Vil helst kjøpe kamera i butikken tilfelle det skjer noe er det enklere og få hjelp.. Noen kriterier. * Flink til og ta opp detaljer på langt holdt (derfor mange px) * zoome i filming. * Bedre en HP E327 (skjermen ble en dag svart :/ ) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det Hitatchi-kameraet har vært oppe før, og konklusjonen ble vel at man skulle styre unna om jeg ikke husker feil. Du får mye mer med et Samsung S630 til 7-800 kroner. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Hva er bedre meg S830 en S860 da? Men innfrir samsung til de kravene jeg vil ha? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hva er bedre meg S830 en S860 da?Men innfrir samsung til de kravene jeg vil ha? Jeg sa ikke at S630 var bedre enn S860, men det er bedre enn Hitatchi-kameraet. Sjekk både S630 og S860 ut, så finner du nok ut mer om de. S630 vant en test her på Akam blant billigkamera for eksempel. Og er diskutert en del på forumet. Bare å søke Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 søkt opp begge litt. Liker linsa på S850 godt Men blir nok kjøp av S860 hvis dere sier den er grei. Btw, kan den filme ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Den er ihvertfall bedre enn Hitatchi, og en av forgjengerne (S630) vant en test av billige kamera her på Akam, som sagt Alle digitale kompaktkamera kan filme. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Den er ihvertfall bedre enn Hitatchi, og en av forgjengerne (S630) vant en test av billige kamera her på Akam, som sagt Alle digitale kompaktkamera kan filme. Det var svar jeg ville høre :-) Btw, hva vil persongjennkjenning si? Endret 6. august 2008 av skylinepower Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Btw, hva vil persongjennkjenning si? Tror det betyr at den kjenner igjen enkelte personer... eller rett og slett en form for ansiktsfokus kanskje? Ikke sikker. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Nå drar jeg til elkjøp og kjøper meg et samsung S860 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå