Joachim_F Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Oppfølgeren til krigsspillet Theatre of War er underveis. Les mer Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Dang! Jeg som nettopp kjøpte eneren. Kunne kanskje spart meg det å gått rett for toern. Men gjort er sannelig gjort. En av de store problemene jeg har i Theatre of War er å komme gjennom training-missionene. Sitter fast på ett hvor de fiendtlige tanksene ikke vil bli ødelagt. Men det viktigste jeg merket meg med eneren var at "kameraet" var noe upresist og seigt. I motsetning til slik det burde være hvor kameraet slutter å bevege seg straks man slipper piltastene, eller stopper musen fortsetter denne et stykke før den bremser ned. Dette er i det hele tatt noe irriterende. Håper de har forbedret dette i toeren. Ellers er det til tider litt vankelig å få klikket og valgt units, men det går det også. Lenke til kommentar
SWAT dude... Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Slapp av. Eneren er også ett veldig bra spill! Liker virkelig den nye grafikk stilen. ser mye mer livlig ut enn i eneren. Spillet virker også mye mer "flytende", bedre animasjoner osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg