Gå til innhold

Tastatur feil. Hotkeys på alt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan hende en knapp har låst seg, f.eks. ctrl eller shift. hvis du har mulighet til å teste et annet tastatur og/eller teste tastaturet ditt i en annen pc, kan dette fortelle om problemet ligger i tastaturet eller pc-en. Husk å dra ut alle andre tastatur når du tester.

Lenke til kommentar
Det kan hende en knapp har låst seg, f.eks. ctrl eller shift. hvis du har mulighet til å teste et annet tastatur og/eller teste tastaturet ditt i en annen pc, kan dette fortelle om problemet ligger i tastaturet eller pc-en. Husk å dra ut alle andre tastatur når du tester.

Hm, litt usikker men jeg tviler. Har til tider etter det har skjedd sjekket det meste av ctrl/shift/alt hotkeys og de ser ut til å fungere som de skal, knappene altså.

Men takk:)

Lenke til kommentar

Hm, litt usikker men jeg tviler. Har til tider etter det har skjedd sjekket det meste av ctrl/shift/alt hotkeys og de ser ut til å fungere som de skal, knappene altså.

Ha, fant ut feilen nå. :D

Trykk shift 5 ganger, og trykk avbryt.

Lenke til kommentar

Ha, fant ut feilen nå. :D

Trykk shift 5 ganger, og trykk avbryt.

Er du sikker? Er ikke hjemme akkurat nå men får testet på jobb pc'n og det "trigger" bare trege taster - og med trege taster på har jeg ikke det samme problemet:/.

"edit" problemet er jo at jeg nesten ikke får skrever noe som helst eller brukt tastene uten at f.eks jeg åpner noe, skrur av lyden osv. :-s

Endret av Petternn
Lenke til kommentar
Er du sikker? Er ikke hjemme akkurat nå men får testet på jobb pc'n og det "trigger" bare trege taster - og med trege taster på har jeg ikke det samme problemet:/.

Er ganske sikker ja. Trege taster gjør jo sånn at du ikke trenger å holde nede ctrl, alt eller windows-tasten, men bare trykke en gang.

Hadde samme problem på skolen en gang, fikk datageniet opp fra kontoret. Så fikset han det på under 10 sekunder, husker bare den tøffe "pacman-lyden".

Lenke til kommentar
Er ganske sikker ja. Trege taster gjør jo sånn at du ikke trenger å holde nede ctrl, alt eller windows-tasten, men bare trykke en gang.

Hadde samme problem på skolen en gang, fikk datageniet opp fra kontoret. Så fikset han det på under 10 sekunder, husker bare den tøffe "pacman-lyden".

Ah, skjønner, jaja, får glede meg til jeg kommer hjem da, takker så meget:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...