Petternn Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Heisann, er noe helt på jordet her - trykker jeg f.eks knappen "N" vil lyden skru seg av, "H" lagrer ting osv. Helt utrolig irriterende. Har prøvd det meste (tror jeg), men er åpen for alt av hints o.l. Mvh. Pettern! Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det kan hende en knapp har låst seg, f.eks. ctrl eller shift. hvis du har mulighet til å teste et annet tastatur og/eller teste tastaturet ditt i en annen pc, kan dette fortelle om problemet ligger i tastaturet eller pc-en. Husk å dra ut alle andre tastatur når du tester. Lenke til kommentar
Petternn Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Det kan hende en knapp har låst seg, f.eks. ctrl eller shift. hvis du har mulighet til å teste et annet tastatur og/eller teste tastaturet ditt i en annen pc, kan dette fortelle om problemet ligger i tastaturet eller pc-en. Husk å dra ut alle andre tastatur når du tester. Hm, litt usikker men jeg tviler. Har til tider etter det har skjedd sjekket det meste av ctrl/shift/alt hotkeys og de ser ut til å fungere som de skal, knappene altså. Men takk:) Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det kan hende en knapp har låst seg, f.eks. ctrl eller shift. hvis du har mulighet til å teste et annet tastatur og/eller teste tastaturet ditt i en annen pc, kan dette fortelle om problemet ligger i tastaturet eller pc-en. Husk å dra ut alle andre tastatur når du tester. Hm, litt usikker men jeg tviler. Har til tider etter det har skjedd sjekket det meste av ctrl/shift/alt hotkeys og de ser ut til å fungere som de skal, knappene altså. Men takk:) Ha, fant ut feilen nå. Trykk shift 5 ganger, og trykk avbryt. Lenke til kommentar
Petternn Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Det kan hende en knapp har låst seg, f.eks. ctrl eller shift. hvis du har mulighet til å teste et annet tastatur og/eller teste tastaturet ditt i en annen pc, kan dette fortelle om problemet ligger i tastaturet eller pc-en. Husk å dra ut alle andre tastatur når du tester. Hm, litt usikker men jeg tviler. Har til tider etter det har skjedd sjekket det meste av ctrl/shift/alt hotkeys og de ser ut til å fungere som de skal, knappene altså. Men takk:) Ha, fant ut feilen nå. Trykk shift 5 ganger, og trykk avbryt. Er du sikker? Er ikke hjemme akkurat nå men får testet på jobb pc'n og det "trigger" bare trege taster - og med trege taster på har jeg ikke det samme problemet:/. "edit" problemet er jo at jeg nesten ikke får skrever noe som helst eller brukt tastene uten at f.eks jeg åpner noe, skrur av lyden osv. :-s Endret 6. august 2008 av Petternn Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er du sikker? Er ikke hjemme akkurat nå men får testet på jobb pc'n og det "trigger" bare trege taster - og med trege taster på har jeg ikke det samme problemet:/. Er ganske sikker ja. Trege taster gjør jo sånn at du ikke trenger å holde nede ctrl, alt eller windows-tasten, men bare trykke en gang. Hadde samme problem på skolen en gang, fikk datageniet opp fra kontoret. Så fikset han det på under 10 sekunder, husker bare den tøffe "pacman-lyden". Lenke til kommentar
Petternn Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Er ganske sikker ja. Trege taster gjør jo sånn at du ikke trenger å holde nede ctrl, alt eller windows-tasten, men bare trykke en gang.Hadde samme problem på skolen en gang, fikk datageniet opp fra kontoret. Så fikset han det på under 10 sekunder, husker bare den tøffe "pacman-lyden". Ah, skjønner, jaja, får glede meg til jeg kommer hjem da, takker så meget:) Lenke til kommentar
Petternn Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Ah, søren, tok en tur hjemmom tidligere, sjekket om trege tastet var på, noe det ikke var. Problemet er der fortsatt:-(, takker for alle svar da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå