Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Splinter Cell (PC)

Anbefalte innlegg

Norsk-karakterer har mindre enn 15% å si på hvor god du er til å skrive, og hvor artikulær du faktisk er. Nå må du ikke glemme at norsk karakteren tar med dine kunnskaper om språkhistorie, dialekter m.m. i beregningen.
15% bare??? har du noen url'er til sider med tester som beviser slikt? eller er det gjort en studie om det som ikke jeg har fått med meg? ;):woot:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm..... hva med karakterer på stiler her da?

Tydeligvis mange som føler seg truffet her..... Skulle jo tro at noen hadde sagt dere var homofile eller noe slikt, eller at noen hadde truet med å drepe dere. Vi leve i et fritt land. Man kan si hva man vil. Uansett å sitte å høre (les: lese) det dere skriver her er i alle fall IKKE konstruktivt.

Selv om dere tror dere er bedre enn andre så kan dere ikke tro at en kan hevde at en selv er flinkere til noe enn det andre er uten å ha fakta som tilsier det. Jeg sier ikke at folk bruker forskjellig tid på å skrive ting. Men å bruke over to uker på en artikkel som dette. Se på hardware.no, leverer omtaler samme dag som et produkt blir sluppet. Noen har i alle fall avtaler som lar de tjuvstarte litt. Meningen med en omtale er ikke å konstantere det folk allerede har funnet ut, men å gi folk en pekepinn på hvor bra et spill er osv.

Angående det med å skrive en omtale av akkurat splinter cell:

På den delen som omfatter selve spillet (handlingen osv.) burde det ikke være noe behov for å skrive det ENDA en gang.....

Well that was it for me.....this was no pain, and no gain

Lenke til kommentar
Se på hardware.no, leverer omtaler samme dag som et produkt blir sluppet. Noen har i alle fall avtaler som lar de tjuvstarte litt.

Jeg er enig i at det beste er å komme med en omtale før spillet har blitt gitt ut i Norge, men det varierer veldig når vi får spill inn til redaksjonen. I dette tilfelle fikk vi spillet omtrent på lanseringsdagen i en retailpakke. Andre ganger får vi dedikerte presseversjoner lenge før spillet kommer. Men jeg må jo spørre deg: Hvorfor gir du aldri ros når vi lanserer en omtale flere uker før lansering? Eller når vi lager en omfattende sniktitt flere måneder før spillet kommer? Da er svært sjeldent at noen sier noe. Jeg sier ikke at vi ikke tåler kritkk, eller at vi må ha litt ros for å ta kritikk, jeg bare føler at du totalt ignorerer det riktige vi gjør og fokuserer på det som i dine øyne er galt.

Men en annen sak, hvorfor søker du ikke på stillingen som journalist i Gamer.no? Vi trenger folk nå, og jeg vil råde deg til å ta en titt på søkesiden vår hvis du føler du kan hjelpe oss i å bli bedre, og det ser det jo ut til at du kan.

Lenke til kommentar

Pluss at mange norsk lærera stinke! Sånn som min norsk lærer idag som blei forbannet og ga meg andmerkning fordi jeg er for iraq krigen, å knuste ho i en diskusjon :-? Men splinter cell er et helt OK spill, har gitt opp å komme meg forbi minefeltet, hehe :oops:

Lenke til kommentar
Selv om dere tror dere er bedre enn andre så kan dere ikke tro at en kan hevde at en selv er flinkere til noe enn det andre er uten å ha fakta som tilsier det.

Sier du? Som hevdet at du "kunne levert en like god omtale ca. en uke tidligere"? Og som skrev at du får gode karakterer i norsk og engelsk skriftlig, og tviler på at jeg gjør det? Kan godt være du er god til å skrive, men jeg liker ikke holdningen din. :grumpy:

Lenke til kommentar

da er vi to ;-)

Angående stillingen som skribent, så er det jo noen ting som hindrer meg:

1. alderen min

2. (fri)tiden min

3. Det at jeg har andre hoved-interesser enn spill (linux, hardware og überklokkig :D )

4. ISDN-linja (sure saker)

5. At jeg har en tendens til å bli lei av spill (og ikke gidder å spille de ferdig). Bare ta Die Hard nakatomi plaza for eksempel: ELENDIG spill. Ralli Sport Challenge, drygt og urealistisk (og microsoft som sørger for at folk med logitech ratt ikke får noe glede av spillet). Listen er uendelig. Jeg spiller jo såklart igjennom gode spill. Spill som mafia f.eks. (dette er jo spill som gjør at innleveringen av prosjekter osv. har en tendens til å bli utsatt litt... ;-) )

Ja, dere får nok for lite ros. Det var jo heller ikke meningen å prøve å gi dere ris med det første innlegget mitt heller. Jeg bare kommenterte at jeg syntes artikkelen kom litt sent. Verre var det ikke. Når det gjaldt innleggene som kom etter det, vel de provoserte meg litt......

jaja, keep up the good work (and drop the bad)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Etter at du er ferdig med et oppdrag so savner eg en statestikk over ka du har gjort på oppdraget.. Kor mange du drepte osv... Sånn som du har i hitman2.. Der sto det blant annet kor flink du var til og vere uoppdaget.. Hvem vil vel ikkje få ninja der?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...