chil Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hei jeg selger tele2 abod til fast telefon, mobil og ADSL. legg navn og nummer i denne posten hvis dere er intreisert så ringer jeg dere opp. ps. Alt er uten binning, og inmeldingsavgidt slipper du gjennom meg.. leave name and number.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 navn on nummer, dette er bra priser og er litt tidsbegrensa når jeg kan fixse dette.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 navn on nummer, dette er bra priser og er litt tidsbegrensa når jeg kan fixse dette.. selger tele2 abod intreisert uten binning inmeldingsavgidt Litt rettskriving hadde vel vært på sin plass. Og kanskje et sted du har lov til å reklamere... See you, Chil.. Du får vel slippe til igjen om en ukes tid, elns. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Og kanskje plasserer du den i en annen kategori enn "Annet om data" neste gang. Da var jeg vel ferdig, tror jeg. Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kom tilbake om noen timer du, når tirsdagsfylla har godt HELT ut av kroppen Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Og kanskje plasserer du den i en annen kategori enn "Annet om data" neste gang. Da var jeg vel ferdig, tror jeg. Vel, det er vel ingen kategori i dette forumet som tillatter noe sånt uansett, så det blir vel ikke noe neste gang heller... Stenger ikke moderatorene tråden snart? Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det er vel f som legger igjen navn og nummer her. Da risikerer man jo å få telefoner fra alt mellom himmel og jord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå