Gå til innhold

Braid, nytt spill på xbox arcade, les denne anmeldelsen


intox_neb

Anbefalte innlegg

Svar:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Her ble det 10-15 minutt med prøving og feiling på meg før jeg klarte det. Du må få 2 Goombaer forbi plantene ja. Bruker du tidsboblen? Jeg fant ut at det var lettere for meg å bare bruke x-knappen for å stanse tiden. Rettere sagt så hamret jeg på x-knappen for å klare å holde plantene nede lenge nok om gangen. :p

 

måtte slette fila mi, på grunn av

Star hunting :)

har fått den første, noen som vet hva det betyr?

 

 

Men takk staBBer, skal prøve neste gang... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sliter VELDIG her.....

 

 

 

 

Kommet til level 6 Hestistance(impossibible foilage)prøver og få i tak i brikke nummer 2

Trenger minst to monsters for og hoppe opp, men de blir jo spist opp av de grønne blomstene

 

 

Slet mest med denne jeg og. Brukte bare ringen i førsten. Så klarte jeg å få plantene til å gå opp og ned akkurat slik at alle som kom ut ikke ble bitt (hadde tatt tilbake ringen da)

 

Lenke til kommentar
sliter VELDIG her.....

 

 

 

 

Kommet til level 6 Hestistance(impossibible foilage)prøver og få i tak i brikke nummer 2

Trenger minst to monsters for og hoppe opp, men de blir jo spist opp av de grønne blomstene

 

Til alle som sliter med denne:

 

 

Hold X, trykk deretter på RB. Da fryses tiden fullstendig, dette er nyttig på flere andre brett også vil jeg tro. Bare pass på at alle blomstene er nede i rørene samtidig når dette gjøres. Du vil få så mange hoder du bare orker :thumbup:

 

 

 

EDIT: Utrolig fascinerende forklaring på historien i den tråden! :wow:

Endret av This is David
Lenke til kommentar

Fantastisk spill, visuelt, lyd- og gameplay-messig! Satt sammen med storyen blir dette et kunsterisk mesterverk! Dette er uopptråkket gress for spillmediet; flere slike spill!

 

Fortsatt synes jeg at 1200 mspoints var litt dyrt mtp replay-valuen som ikke kan være så høy siden puzzles ikke gir noen utfordring når man vet løsningen. Selv rundet jeg spillet og løste alle puzzles i går på ca. 5 timer, noe som er lite playtime. (VIL HA MER! :roll: )

 

Jeg vil nesten gå så langt som å si at dette spillet er grunn nok til å gå til anskaffelse av Xbox 360 :!:

Lenke til kommentar
Fantastisk spill, visuelt, lyd- og gameplay-messig! Satt sammen med storyen blir dette et kunsterisk mesterverk! Dette er uopptråkket gress for spillmediet; flere slike spill!

 

Fortsatt synes jeg at 1200 mspoints var litt dyrt mtp replay-valuen som ikke kan være så høy siden puzzles ikke gir noen utfordring når man vet løsningen. Selv rundet jeg spillet og løste alle puzzles i går på ca. 5 timer, noe som er lite playtime. (VIL HA MER! :roll: )

 

Jeg vil nesten gå så langt som å si at dette spillet er grunn nok til å gå til anskaffelse av Xbox 360 :!:

 

prøv deg på speed run, eller finn stjerne da vel?

Lenke til kommentar
Fantastisk spill, visuelt, lyd- og gameplay-messig! Satt sammen med storyen blir dette et kunsterisk mesterverk! Dette er uopptråkket gress for spillmediet; flere slike spill!

 

Fortsatt synes jeg at 1200 mspoints var litt dyrt mtp replay-valuen som ikke kan være så høy siden puzzles ikke gir noen utfordring når man vet løsningen. Selv rundet jeg spillet og løste alle puzzles i går på ca. 5 timer, noe som er lite playtime. (VIL HA MER! :roll: )

 

Jeg vil nesten gå så langt som å si at dette spillet er grunn nok til å gå til anskaffelse av Xbox 360 :!:

 

Du synes 1200 Msp er for mye, men du er villig til å kjøpe en hel xbox 360(2000 kr) KUN for dette spillet?

Lenke til kommentar

Om 100,- er for mye, lurer jeg egentlig på hva man mener det er verdt jeg??

Når arbeid,tid og distrubusjon er iberegnet selvfølgelig.

 

Braid er et spill man får til gi bort pris, og man skal være ganske håpløs kremmer for å klage på det imo.

 

Og tviler på at folk som påstår de var ferdig etter 5-6 timer ikke brukte guide, for det er vriene nok gåter til at man må tenke en stund. Bruker man guide og så mener spillet er for kort faller det jo på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar
-iL- : Slutt på puzzles da :(

 

Gotham : Min sistnevnte frase er retorikk (hvis det ikke var opplagt nok (legg også merke til ordet "nesten"))

 

såvidt jeg har skjønt er det skikkelig puzzles for å finne stjernene.

 

tipper vi får se DLC etterhvert jeg :p

 

tenkt deg brett som benytter alle 5 eller 6 tids elementene

Lenke til kommentar
Blow har selv nevnt at DLC ikke er aktuelt, og at en event. oppfølger kanskje kommer om 5 år vis han er motivert nok. Om Braid gjør det bra, noe det ser ut til for øyeblikket, har han et nytt prosjekt på trappene.

 

syns faktisk en oppfølger skal legges foran det meste!

 

smiler fra jeg setter på braid, til LENGE etterpå :p

Lenke til kommentar
Om 100,- er for mye, lurer jeg egentlig på hva man mener det er verdt jeg??

Når arbeid,tid og distrubusjon er iberegnet selvfølgelig.

 

Braid er et spill man får til gi bort pris, og man skal være ganske håpløs kremmer for å klage på det imo.

 

Og tviler på at folk som påstår de var ferdig etter 5-6 timer ikke brukte guide, for det er vriene nok gåter til at man må tenke en stund. Bruker man guide og så mener spillet er for kort faller det jo på sin egen urimelighet.

 

Jeg brukte mindre enn 5 timer sammenlagt på hele spillet (World 2,3,4,5,6 og 1). Vil ikke si det er et langt spill akkurat, kunne gjerne hatt et par worlds til. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...