Gormers Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det noen som har lyst til å fortelle sin oppfatning av historien? Jeg forstod hovedpunkter som hva som var "his mistake" osv, men det var jo en del som jeg ikke følte hadde mye med saken å gjøre. Og hvorfor er det bøker som ikke det ikke står noe i, i epilouge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg kjøpte spillet, og har nå en viss buyers remorse. Spillet er fasinerende, men jeg synes at spillet er vanskelig å sette seg inn, dvs. jeg sliter med å komme i rett mindset. Portal (som mange sammenligner spillet med) hadde jo en gjennomgående logikk, mens man i Braid stadig blir introdusert for nye setpieces uten videre forklaring. Er til vanlig fan av puzzles og adventure-spill, men Braid falt ikke i smak hos meg. Ikke ennå, i alle fall. Er ferdig med verden to og tre med samtlige puzzle pieces, men jeg klarer ikke å bli fasinert av spillet slik jeg hadde håpet på etter å ha lest alt skrytet av det. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Testet trial på lørdag, kjøpte spillet søndag og fullførte det i dag. Var rett og slett målløs etter å ha spilt avslutningen! Utrolig bra gjennomført. Har kjøpt mange spill til fullpris som ikke er i nærheten av å måle seg med Braid. GOTY for min del, beste jeg har prøvd så langt i år. Lenke til kommentar
feet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 kjøpte det i går. utrolig fint spill. starta for et par timer siden. har fullført world one og mangler 1 brikke på two, og den må jeg åpenbart bruke hodet på... utrolig vakkert spill. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 kjøpte det i går. utrolig fint spill. starta for et par timer siden. har fullført world one og mangler 1 brikke på two, og den må jeg åpenbart bruke hodet på... utrolig vakkert spill. Det er ikke noe world 1, det starter på 2, av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Liten spoiler: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor World 1 dukker opp når world 6 er fullført. Endret 12. august 2008 av StaBBer Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ok, mangler to brikker på world 4, skal ha dem før jeg går videre. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det noen som har lyst til å fortelle sin oppfatning av historien? Jeg forstod hovedpunkter som hva som var "his mistake" osv, men det var jo en del som jeg ikke følte hadde mye med saken å gjøre. Og hvorfor er det bøker som ikke det ikke står noe i, i epilouge? Tror ihvertfall det hele har noe med egoisme, eller om å jakte etter noe man aldri kan få, eller noe lignende. Slik jeg tolket det. Lenke til kommentar
feet Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 kjøpte det i går. utrolig fint spill. starta for et par timer siden. har fullført world one og mangler 1 brikke på two, og den må jeg åpenbart bruke hodet på... utrolig vakkert spill. Det er ikke noe world 1, det starter på 2, av en eller annen merkelig grunn. bare jeg som roter. mente såklart world 2 og 3. som nå er fullført. dagen gik fort med dette spillet. farlig fort. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Historien er faktisk overraskende dyp, og kan tolkes på flere måter. Mange interessante tolkninger på GameFAQs Braid forum. Når det gjelder de skjulte stjernene, ser det ekstremt ut å få tak i uten guide. Jeg nekter å tro at en tilfeldig person fant denne: Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Det så utrolig bra ut. Håper det kommer til psn. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) World 1 dukker opp når world 6 er fullført. selv om det der er ganske innlysende, så bør slikt ligge i spoiler tags. Endret 12. august 2008 av -iL- Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er det noen som vet om en bra guide til speed runs? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Er det noen som vet om en bra guide til speed runs? Youtube Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Catan er fremdeles et bedre XBLA-spill Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Catan er fremdeles et bedre XBLA-spill :!: Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hmmm... virker litt interessant dette her, men det er jo "bare" et Xbox Arcade spill. Og jeg er ingen fan av slike puzzle/arcade spill heller. Uansett, prøver nok trial'en først. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) sliter VELDIG her..... Kommet til level 6 Hestistance(impossibible foilage)prøver og få i tak i brikke nummer 2 Trenger minst to monsters for og hoppe opp, men de blir jo spist opp av de grønne blomstene Endret 12. august 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Svar: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Her ble det 10-15 minutt med prøving og feiling på meg før jeg klarte det. Du må få 2 Goombaer forbi plantene ja. Bruker du tidsboblen? Jeg fant ut at det var lettere for meg å bare bruke x-knappen for å stanse tiden. Rettere sagt så hamret jeg på x-knappen for å klare å holde plantene nede lenge nok om gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå