Gå til innhold

Braid, nytt spill på xbox arcade, les denne anmeldelsen


intox_neb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Jeg kjøpte spillet, og har nå en viss buyers remorse. Spillet er fasinerende, men jeg synes at spillet er vanskelig å sette seg inn, dvs. jeg sliter med å komme i rett mindset. Portal (som mange sammenligner spillet med) hadde jo en gjennomgående logikk, mens man i Braid stadig blir introdusert for nye setpieces uten videre forklaring.

 

Er til vanlig fan av puzzles og adventure-spill, men Braid falt ikke i smak hos meg. Ikke ennå, i alle fall. Er ferdig med verden to og tre med samtlige puzzle pieces, men jeg klarer ikke å bli fasinert av spillet slik jeg hadde håpet på etter å ha lest alt skrytet av det.

Lenke til kommentar

Testet trial på lørdag, kjøpte spillet søndag og fullførte det i dag. Var rett og slett målløs etter å ha spilt avslutningen! Utrolig bra gjennomført. Har kjøpt mange spill til fullpris som ikke er i nærheten av å måle seg med Braid.

 

GOTY for min del, beste jeg har prøvd så langt i år.

Lenke til kommentar
Er det noen som har lyst til å fortelle sin oppfatning av historien? Jeg forstod hovedpunkter som hva som var "his mistake" osv, men det var jo en del som jeg ikke følte hadde mye med saken å gjøre.

Og hvorfor er det bøker som ikke det ikke står noe i, i epilouge?

Tror ihvertfall det hele har noe med egoisme, eller om å jakte etter noe man aldri kan få, eller noe lignende. Slik jeg tolket det.

Lenke til kommentar
kjøpte det i går. utrolig fint spill. starta for et par timer siden. har fullført world one og mangler 1 brikke på two, og den må jeg åpenbart bruke hodet på... utrolig vakkert spill.
Det er ikke noe world 1, det starter på 2, av en eller annen merkelig grunn.

 

bare jeg som roter. mente såklart world 2 og 3. som nå er fullført. dagen gik fort med dette spillet. farlig fort.

Lenke til kommentar

Svar:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Her ble det 10-15 minutt med prøving og feiling på meg før jeg klarte det. Du må få 2 Goombaer forbi plantene ja. Bruker du tidsboblen? Jeg fant ut at det var lettere for meg å bare bruke x-knappen for å stanse tiden. Rettere sagt så hamret jeg på x-knappen for å klare å holde plantene nede lenge nok om gangen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...