Gå til innhold

Braid, nytt spill på xbox arcade, les denne anmeldelsen


intox_neb

Anbefalte innlegg

Vil forresten gi spillet en 10er jeg også.. av 10 altså :)

 

Utrolig fint å se på, fin musikk og bra utfordringer. Jeg sitter bare å ler litt smått hysterisk og fortvilet for meg selv i sofan noen ganger for det blir så vanskelig og uforståelig :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har spilt dette en stund nå, og jeg skjønner ikke bæret av hvordan man skal få tak i enkelte brikker. Hva med de som er så høyt at du akkurat ikke klarer å hoppe på dem? Har ikke kommet lengre enn world 3 (dør nr. 2 i det huset eller hva det er for noe). Noen som har noen tips der?

Ikke gøy å spørre om hint, synes jeg.

Når du finner det ut, kommer du til å tenke: "Nei fy faen så genialt".

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Puzzle'n der du bildet hadde en platform i seg var jo genial.
Lenke til kommentar
Har spilt dette en stund nå, og jeg skjønner ikke bæret av hvordan man skal få tak i enkelte brikker. Hva med de som er så høyt at du akkurat ikke klarer å hoppe på dem? Har ikke kommet lengre enn world 3 (dør nr. 2 i det huset eller hva det er for noe). Noen som har noen tips der?

Ikke gøy å spørre om hint, synes jeg.

Når du finner det ut, kommer du til å tenke: "Nei fy faen så genialt".

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Puzzle'n der du bildet hadde en platform i seg var jo genial.

Du har rett, har bestemt meg for å klare spillet helt alene, blir jo helt feil å spørre seg fram igjennom hele spillet. :yes:
Lenke til kommentar

Har lurt veldig på dette spillet, ser ut til at det blir kjøp nå som alle skryter sånn av det! Har dessverre planer hele helgen så det blir nok ikke før på søndag.. Gleder meg!

 

EDIT: Leste anmeldelsen (9.5) på Gamespot, nå gleder jeg meg enda mer!

Endret av This is David
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er et puzzle-spill. Har du spilt gjennom det en gang, så får du ikke mye utbytte av å spille det flere ganger. Å fullføre spillet skulle ta rundt 2-3 timer vil jeg tippe, men noen av puzzle'ene er så vanskelig at du sikkert kan stå fast i timer.

Du kan sammenlikne spillet med Portal, en så genuin spillopplevese at det er verdt det til tross for liten varighet.,

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Hadde ikke hørt om det og hadde ingen forventninger til spillet, men lastet ned demoen her på stua da vi kjedet oss. Virket lænt så jeg og en av de jeg bor med kjøpte spillet til hver vår boks og spilte "coop".

 

Vi trodde spillet var over før det hadde begynt helt til vi så at klokka hadde gått i 5 timer. :)

 

Ekstremt underholdene.

 

Håper det kommer en update/expansion eller patch som lar folk lage levler enten på xboxen eller pc og laste opp til xbox live eller noe. Eller bare en expansion med flere levler. Betaler gjerne 100kr eller 400kr for 5 worlds til. Lenge siden vi har hatt det så morro med xboxene, og det selv om vi satt og spilte på hver vår boks. :)

 

Synes spillet var helt genialt, men utnyttet ikke potensialet sitt helt. Det at så mange levler var prikk like var noe som skuffet litt og at det var så få levler per world. Hver world endte liksom akkurat da man mestret den abilitien man nettopp hadde lært.

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Det er et puzzle-spill. Har du spilt gjennom det en gang, så får du ikke mye utbytte av å spille det flere ganger. Å fullføre spillet skulle ta rundt 2-3 timer vil jeg tippe, men noen av puzzle'ene er så vanskelig at du sikkert kan stå fast i timer.

Du kan sammenlikne spillet med Portal, en så genuin spillopplevese at det er verdt det til tross for liten varighet.,

Med mindre du er et slags geni, tror jeg ikke du klarer det på under 3 timer. Ikke jeg ihvertfall. :p

 

Mener å ha sett at du har alle achievements, men. (untatt speed-run)

Lenke til kommentar

Braid Dev: XBLA Certification Hindered Development; No DLC, Level Packs Currently Planned

 

Blow had previously stated that he had no plans for a Braid sequel, but fans may be disappointed to learn that the developer is currently not planning any downloadable content for the puzzle platformer, either.

 

"Money is not really my goal, so even if Braid does very well... that's not my concern. I'm not going to do a sequel to Braid—I don't care how many copies it sells. I mean, maybe in five years when I'm motivated, if I have a really fresh idea for it. But I'm not waiting in the wings with a level pack, or DLC or anything," he stated.

 

Rett og slett - for en idiot.

 

Han bryr seg ikke om penger, men hva med fans? Og liker han ikke å lage spill?

 

Hadde håpet på ekstra levler eller en level editor, men nå håper jeg noen tar fra han rettighetene til spillet og tar saken i egne hender.

Lenke til kommentar
Det er et puzzle-spill. Har du spilt gjennom det en gang, så får du ikke mye utbytte av å spille det flere ganger. Å fullføre spillet skulle ta rundt 2-3 timer vil jeg tippe, men noen av puzzle'ene er så vanskelig at du sikkert kan stå fast i timer.

Du kan sammenlikne spillet med Portal, en så genuin spillopplevese at det er verdt det til tross for liten varighet.,

Det er spørs hva du mener med fullføre ;)

Noen som har funnet de åtte stjernene enda (før man går inn i huset ser man et stjerne bilde som mangler 8 hele stjerner). Har funent 2 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...