Gå til innhold

Teoretisk: Pass til person som har mistet ALT.


Anbefalte innlegg

Samme måten som man identifiserer lik vil jeg tro, har et vitne eller går etter journaler / historikk. Som oftest så er man også registrert til adressen hvor ditt hus engang stod :p

 

jammen tenk om du ikke hadde en journal og dette var i 1870 hvor man ikke noe historikk og ikke noe folkeregister??

 

(sorry for OT, men viktig å legge nivået i tråden som trådstarter har lagt det på)

 

I 1870 var det nok ingen vanlige borgere som hadde identifikasjons papir, og om huset ditt hadde brent ned da hadde hele bygda sluppet alt de har drevet med for å hjelpe deg, + at alle vet hvem du er.

 

Den tenk om greia dere driver med er for det første usaklig og barnslig :p

Som feks i utlandet, om du blir robba. Da er det bare å gå til ambassaden så får du nytt midlertidlig pass etter litt om og men, er uansett IKKE noe problem å miste id kortene dine i hjemlandet som i utlandet på ferie.

 

Hehe ja, jeg vet det var barnslig, men ett svar til trådstarter på mitt svar lengre oppe da 1970 plutselig ble dradd.

Hvorfor gi seg i 1970? hehe!

 

Usaklig, barnslig og utenkelig, helt klart.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

PROTIP!!!

 

Man går til banken og ber om nytt bankkort.

Jeg gjorde det da jeg mista mitt kort.

Jeg hadde ingenting og vise min indentitet, men siden banken hadde bilde av meg i databasen fikk jeg skaffa meg nytt kort.

 

Dessuten går det ann og ringe support. Tror neppe man "glemmer" personnummeret, det er jo bare 5 siffer man må huske). Glemmer man det stikker man til banken.

 

Hvis ansiktet er ødelagt er det neppe noe man kan gjøre. Men man kan jo vurdere hvorfor noen ville prøve og stjele en indentitet av en nobody.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...