Fotofashion Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) telenors sommerkonkurranse.. faktisk med i finalen med dette bildet så, prøver meg å hente inn stemmer da sjø Kan stemme hver dag frem til søndag og for rettferdigheten.. selve galleriet Endret 6. august 2008 av DeViSoR Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har jeg sett bildet før? Men du bryter vel en ganske streng regel her om å linke til en annen side? Uansett så er det ikke rart bildet er med i finalen. Liker godt de skarpe fargene på jentene mot den litt ellers grå tilværelsen. Det er mye humør i bildet, og det vekker flere minner hos meg. Lenke til kommentar
Taxxi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Flott bilde! (du har fått min stemme ) Fine farger og en fin, men klisjefylt stemning. Ikke et bilde jeg vil huske lenge da det blir litt for "normalt", men et perfekt bilde for bruk i reklamebrosjrer og lignende bruksområder. Og litt off topic: Det må da være lov å linke til et bilde man har lagt ut i en fotokonkurranse. Jeg har lest forumreglene men man bør kunne bruke hodet og magen når man vurderer regelbrudd. Jeg ser ikke vitsen med å ikke kunne linke til sider der det verken er snakk om reklame, noe ulovelig eller noe konkurrerende til forumet. Endret 6. august 2008 av Taxxi Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 takker takker dere er jo også velkommen til å se på de andre finalistene ligger i orginal posten. satse på å få vinne denne, og få "donert" bort kameraet til ei som trenger det. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Poenget med den regelen er vel at om det bildet blir fjernet fra den adressen, så er denne tråden meningsløs. Legger man inn bildet rett i tråden, så blir det der for godt. Lenke til kommentar
Taxxi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Poenget med den regelen er vel at om det bildet blir fjernet fra den adressen, så er denne tråden meningsløs. Legger man inn bildet rett i tråden, så blir det der for godt. Nå snakket jeg om de linkene som var lagt ved under bildet. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Ah.. Ser jeg var litt knapp i ordbruken.. Det var bildet hans jeg mente. Det er vel ikke ulovlig å lage linker såvidt jeg vet, men bildet hans ligger på en annen side såvidt jeg har funnet ut av. Og det er det som visstnok er fyfy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå