Gå til innhold

BK: Brudebilder av andreas og mona

Anbefalte innlegg

Noe kjent folk av meg, de skulle egentlig ikke ha fotograf, men jeg fikk nå overtalt dem til å la meg ta noen bilder, så de ikke skulle angre senere. Hadde vel ca 10 - 15 min tilsammen.

Mannen er søskenbarnet mitt, og bruda er søstra til bestekompisn.

1d mk ii + 24-70L + sigma blitz i softbox med OC kabel. Tatt i motlys.

www.cruelphotography.net

post-134150-1218011235_thumb.jpg

post-134150-1218011243_thumb.jpg

post-134150-1218011251_thumb.jpg

Hele serien: http://s115.photobucket.com/albums/n320/cr...el/monaandreas/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De angrer neppe på dette, for her har de fått mer for minnene enn det de hadde planlagt. Og bildene er ok, de. Stige er en god ide som mange fotografer burde benyttet, men ikke for mye. Jeg så Brun utenfor kontorvinduet mitt for noen måneder siden på en høy gardintrapp foran en mengde mennesker.

Lenke til kommentar

Flotte bilder.

Har et lite sidespm som noen sikkert kan peke meg i riktig retning til:

Stemingen på det første bildet er litt spesiell, litt blåskjær i hud osv. Hvordan etterbehandles et bilde for å oppnå en slik effekt?

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

dette synes jeg var meget bra, særlig mtp at du kun hadde 10-15 min til rådighet samt at paret i utgangspunktet ikke var innstilt på å fotograferes. Bildene har liv i seg, og lyssettingen fungerer bra. Etterbehandlingen liker jeg også. I mine er dette bedre bilder enn mange bryllupsfotografer viser frem som "skrytebilder" på nettsidene sine (jeg burde vite, har vært innom en del slike nettsider i det siste). Om det sier mest om deg eller om dem, er jeg imidlertid mer usikker på:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...