cruelphotography Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Noe kjent folk av meg, de skulle egentlig ikke ha fotograf, men jeg fikk nå overtalt dem til å la meg ta noen bilder, så de ikke skulle angre senere. Hadde vel ca 10 - 15 min tilsammen. Mannen er søskenbarnet mitt, og bruda er søstra til bestekompisn. 1d mk ii + 24-70L + sigma blitz i softbox med OC kabel. Tatt i motlys. www.cruelphotography.net Hele serien: http://s115.photobucket.com/albums/n320/cr...el/monaandreas/ Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 hadde du med deg stige? fin serie.. tror ikke de angrer på dette nei.. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Godt du fikk overtalt de, for jeg tror nok de hadde angret fælt om ikke så alt for lenge. Bildene ble veldig bra, og det var litt interessant å se de fra et såpass fugleperspektiv. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 De angrer neppe på dette, for her har de fått mer for minnene enn det de hadde planlagt. Og bildene er ok, de. Stige er en god ide som mange fotografer burde benyttet, men ikke for mye. Jeg så Brun utenfor kontorvinduet mitt for noen måneder siden på en høy gardintrapp foran en mengde mennesker. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Flotte bilder. Har et lite sidespm som noen sikkert kan peke meg i riktig retning til: Stemingen på det første bildet er litt spesiell, litt blåskjær i hud osv. Hvordan etterbehandles et bilde for å oppnå en slik effekt? Endret 6. august 2008 av Ekko Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Bra du fikk overtalt dem, kan ikke skjønne hvorfor noen skulle ønske å IKKE ha bilder fra bryllupsdagen sin! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 devisor; nei, ikke stige, fant en søppelbøtte å stå på=D funker greit det. ekko; er ikke mye etter behandling, en stk s-curve, -50 saturation og highpass på 4 med softlight som blending mode. takk for kommentarer Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 man tar det man får tak i .. Lenke til kommentar
hsoberg Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Fine bilder! Jeg liker spesielt det siste bildet hvor bruden kommer mest i fokus. :-) Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 devi, jupp, kan ikke være kresen når du jobbber spontant på location, nei hsob, takk =) Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 dette synes jeg var meget bra, særlig mtp at du kun hadde 10-15 min til rådighet samt at paret i utgangspunktet ikke var innstilt på å fotograferes. Bildene har liv i seg, og lyssettingen fungerer bra. Etterbehandlingen liker jeg også. I mine er dette bedre bilder enn mange bryllupsfotografer viser frem som "skrytebilder" på nettsidene sine (jeg burde vite, har vært innom en del slike nettsider i det siste). Om det sier mest om deg eller om dem, er jeg imidlertid mer usikker på:-) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Fine bilder, men litt uheldig bakgrunn på det første Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 sverrelerre, takk for kommentar (tror jeg?) jurgis, takk, valgte bakgrunnen til dette for S/H egentlig. og da liker jeg å ha litt ting i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå