Gå til innhold

Kan du noen selskapsleker?

Miss_Pepsi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Ole og de tre bjørnene i dyrehagen er brukt opp..

Prinsessa og tyvene er brukt opp..

Trenger nye selskapsleker! Alle forslag mottas med takk, om det er eventyrleker eller annet:)

Jeg vet ikke om det var for barn eller voksene du var ute etter.

Selskap var liksom aldri det jeg spesialiserte meg innenfor.

Men denne siden har masse til deg:

selskaps leker

edit: link fiks

Endret av Slettet-wtZtqAvs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Takk for alle svar.. skal være selskap for både barn og voksne, men må i hovedsak være noe voksne syns er gøy..

Hm det blir vel litt avhengig av de voksne, noen er kjedelige og syns ingenting er morsomt. Mens andre syns alt er gøy som stol leken for eksempel alltid morsomt når noen detter av stolen syns jeg. Personlig mening selvsagt.

Lenke til kommentar
Takk for alle svar.. skal være selskap for både barn og voksne, men må i hovedsak være noe voksne syns er gøy..

Hm det blir vel litt avhengig av de voksne, noen er kjedelige og syns ingenting er morsomt. Mens andre syns alt er gøy som stol leken for eksempel alltid morsomt når noen detter av stolen syns jeg. Personlig mening selvsagt.

Selvfølgelig er det ikke alle som syns sånt er morsomt, men det skal være litt gøy å se p samtidig som det ikke er heeeeelt forferdelig å være med på.. blir fort kjedelig hvis det er noe som ingen ser, og som skjer i et hjørne og bare har en eller to deltagere..

## quote fra slettet post fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det var for barn eller voksene du var ute etter. Selskap var liksom aldri det jeg spesialiserte meg innenfor.

Men denne siden har masse til deg:

selskaps leker

edit: link fiks

mange fine her ja..

Går nok for noen av disse:

rive elefant/remse lek

eske-rally

bytte plass på stol-lek

avis-lek

plukke pose lek

fylle skål med vann lek

Tusen takk for bra tips;)

Endret av Miss_Pepsi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Tusen takk for bra tips;)

Bare hyggelig og kunne hjelpe.

Alltid greit og ha selskaps leker på lur man vet aldri når man har bruk for det.

Lykke til med selskapet ditt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Det jeg liker aller best er og spille mario kart med 4 stykker, du må uheldigvis ha spillet og en nintendo maskin så vis man ikke har det blir det litt dyrt.

Husker en lek hvor det ble tømt et par poser twist på bordet. Så ble 1 valgt ut som måtte gå ut av rommet så valgte de andre 1 skjokolade som var "feil/farlig" og så kom personen tilbake og så kunne han ta så mange sjokolader han ville men vis han tok den de hadde valgt så mistet han alle. men vis han ga seg før han traff på sjokoladen de hadde valgt fikk han alle sjokoladene. Husker jeg syntes det var gøy men var litt yngre da kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...