aklla Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 du må jo så klart legge det under opp-start mappa. her: C:\Documents and Settings\USERNAME\Start Menu\Programs\startup eller lignende, alt etter hvilke språk og slikt du har. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Åja Nå funket det veldig bra Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 hehe kult at dere hjelper hver andre :) noen som finner min lille tutorial nyttig her i verden XD? så kankjse vi får holdt oss til tråden Lenke til kommentar
aklla Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 mangler ganske mye litt mer avansert. er veldig begrenset hva man kan gjøre med det du har skrevet, hva med "for", mer avanserte variabler osv? så man faktisk kan lage nyttige script, skulle gjerne laget veiledning på det selv, men gidder ikke Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 je tenkte bare: jaja nå kan jeg dette så hvorfor ikke gjøre noe nyttig ut av det Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 29. november 2008 Forfatter Del Skrevet 29. november 2008 bump. flere som sikkert vill de denne Lenke til kommentar
aklla Skrevet 3. desember 2008 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) interessen for å lære bat har aldri vært veldig stort her, oftest vil folk bare ha script eller lære det helt grunnleggende Endret 3. desember 2008 av aklla Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 3. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2008 interessen for å lære bat har aldri vært veldig stort her, oftest vil folk bare ha script eller lære det helt grunnleggende det jeg har er da i det meste grunnleggende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå