tacomodo Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hadde vært kult om vi kunne fått mouseover på topics. F.eks du holder musa over en tråd og får opp de første setningene i en boble. Hadde spart meg får mange topic-åpninger. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hadde vært knall om mulig. Flytter denne her til tekniske tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Ser de har det på flere andre forumer, så det bør være mulig. Et fryktelig savn når man først er vant til det :o Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Dette har vært oppe for veldig kort tid siden her, og som jeg svarte der så er dette noe jeg støtter fult ut. Man kan spare mye tid og frustrasjon. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Er det noen som utvilker eller implementerer funksjoner på disse forumene som noen gang svarer på tilbakemeldinger mon tro? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det noen som utvilker eller implementerer funksjoner på disse forumene som noen gang svarer på tilbakemeldinger mon tro? Har lurt på det samme selv. Lagde en tråd her for en stund siden angående en bug i søkefunksjonen. Ikke et eneste svar. Hele 'tilbakemeldinger'-kategorien er vel ganske oppskrytt. Burde følges opp mye tettere. Lenke til kommentar
nets Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Støtter dette, hadde vært genialt ! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Støttet, så lenge det er mulig for hver enkelt bruker å deaktivere det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Respons ligger i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=983606&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg