Gå til innhold

Trailer: Skate 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei. Håper de nye triksene der er veldig vanskelig få til, så det ikke ender opp med å bli like teit som Tony Hawk. Jeg håpet på en ny by med mange gode spots, og litt forandring så jeg ikke går på trynet hele tiden. Masse urealistiske triks ødelegger Skate-opplevelsen.

Lenke til kommentar

På skate IT til Wii skal byen skal være den samme, bare rasert og evakuert etter en tornado eller noe slikt. Alle statuer og liknende er ødelagt og gatene ganske mennesketomme. På denne teaseren ser det hele ganske Tony Hawk Underground 2 ut, noe som ikke lover bra.

Det at man kan gå av brettet og flytte litt på greier lover bedre, det skaper jo mer frihet til å uttrykke seg også kan man ta kjappere runs på en trapp eller noe slikt. I bunn og grunn blir det vel hva man gjør det til, men jeg håper det ikke er som den der skate IT filmen. Bare trixet han setter er jo drøyt utenkelig ... 360 flipp rett før et tre meter dropp via fastplant? Yeah right.

Lenke til kommentar

for emg såg det ut som flytem i triksa ikkje var så bra... plutselig skjer det og så er det tilbake til normal stance på et øyeblikk. og texturen var litt tegneserie-aktig, noko some g ikkje synes passe inn i et skate-spel.

men me får sjå...

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som får følelsen av at de har "Tony Hawkilisert" skate?

Nei, det var det første jeg også tenkte. Mye pga gigantiske hopp, urealistiske triks og bevegelser, samt den litt tegneserieaktige teksturen som noen her allerede har nevnt.

Pokker. Nå blei jeg litt i tvil om hele spillet..

Lenke til kommentar
Nei, det var det første jeg også tenkte. Mye pga gigantiske hopp, urealistiske triks og bevegelser, samt den litt tegneserieaktige teksturen som noen her allerede har nevnt.

Pokker. Nå blei jeg litt i tvil om hele spillet..

Etter å ha sett over noen teasere fra skate 1 igjen, ser faktisk ikke bevegelsene i skate 2 så ille ut. De er vel omtrent like som før, overgangen mellom flipp og grab er fortsatt litt stakkato riktignok. Det er overblikket over plassen med de gule ringene og ned fra det tårnet som bekymrer meg, verden er ikke en skatepark og skatepark er ikke tivoli. Håper forøvrig de har fikset på den horrible rag doll «effekten» når man tryner. Jeg pleier som regel å prøve beskytte hodet - hender er til for å ta seg for - men det er jo bare min preferanse.

Lenke til kommentar

Syns ikke det så så ille ut jeg, greit nok at overgangene mellom forskjellige animasjoner kan bli bedre, men selve triksa var hverken overdrevne eller hadde dårlige animasjoner. Teksturene syns ikke jeg at ser så tegneserieaktig ut heller, men skal si meg enig i at den "gule parken" så litt vel fantasifull ut.. Lover bra syns jeg. Gjelder bare å bli like god på skateboard irl imens jeg venter ;)

Lenke til kommentar
for emg såg det ut som flytem i triksa ikkje var så bra... plutselig skjer det og så er det tilbake til normal stance på et øyeblikk. og texturen var litt tegneserie-aktig, noko some g ikkje synes passe inn i et skate-spel.

men me får sjå...

Nå må vi jo huske på at dette bare er en teaser, og det er lenge før spillet er ferdig, så det er sikkert mye de skal gjøre om før den tid.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...