Freemobilesite Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Har valget mellom en av disse to; http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...a4AAAEO7cks9Q5D og http://www.elprice.no/tv-dvd/flat-tv/samsu...lcd-tv-le32a330 Hvilken ville dere valgt? Hvilken er best? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 skal du sitte rett mot tven ville jeg tatt philipsen, men hvis man blir sittende litt skjevt så blir bildet fort "grumsete" og mørkt, så da hadde jeg tatt samsungen Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Sitteposisjonen har lite å si for meg. Jeg vil vite hvilken som anbefales med hensyn på bildekvalitet og funksjonalitet. Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Da er det nok mulig det blir den ja. Lenke til kommentar
mr_crazy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da er det nok mulig det blir den ja. selv har jeg en slik philips og jeg er svært fornøyd Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 Hva er dine erfaringer med TVen? Har den god kvalitet? Fornøyd med TVen til prisen (3995.-)? Lenke til kommentar
mr_crazy Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Hva er dine erfaringer med TVen? Har den god kvalitet? Fornøyd med TVen til prisen (3995.-)? det e ingen skryte tv, men er ganske bra for den prisen. personelig er det en av de beste under den prisklassen. man får mye for pengene, men det er bare hva jeg mener Hva er dine erfaringer med TVen? Har den god kvalitet? Fornøyd med TVen til prisen (3995.-)? det e ingen skryte tv, men er ganske bra for den prisen. personelig er det en av de beste under den prisklassen. man får mye for pengene, men det er bare hva jeg mener personelig mener jeg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå