BlackBeauty Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Den ENESTE trikkeskinnen jeg skulle over på vei til jobb, i regnværet, var litt glattere enn beregnet og jeg gikk på trynet. Gikk bra med meg, men min lille Black Beaty (splitter ny Piaggio FLY) fikk noen sår på siden, ja... Problem: Den starter med kickstart, men stopper i det jeg gir gass! Kommer masse røyk fra eksosanlegget når den går... Noen som har opplevd det samme? Det er jo ikke meningen at en scooter skal ligge på siden, så kanskje det vil "gå seg til" i løpet av dagen? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Høres ut som et forgasserproblem, flottøren kanskje Lenke til kommentar
BlackBeauty Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Høres ut som et forgasserproblem, flottøren kanskje Takk for svar! For meg blir dette ensbetydende med verksted og irriterende utgifter!! Søren, òg... Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Kakk litt forsiktig med skaftet til et skrujern borti forgasseren. Ellers er det vel bare å la den gå litt på tomgang, kan godt hende det går seg til også. Endret 6. august 2008 av Daniel_91 Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hvis det er hvit eller blåhvit røyk kan det være noe olje som har kommet litt på avveier da du veltet, spesielt hvis det er 4-takt. La den stå litt, prøv å få startet den og se om det gir seg når den har gått litt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er nok 2T det er snakk om her, hadde det vært 4 takt hadde jeg vasket luftfilteret godt i bensin, og fått den vridd skikkelig. Lenke til kommentar
BlackBeauty Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Tusen takk til alle for gode tips! Jeg gjorde som det ble nevnt - lot den stå noen timer før jeg startet den igjen. Røyken ga seg, og den gikk som en "kule"... Jeg var nok heldig - å velte i 30 km/t burde egentlig kanskje fått flere konsekvenser enn en mørbanket kropp, et løst speil og oppskrapt plast! Puhh.... Jada - jeg skal nok GÅ over den trikkeskinnen i morgen og dagen etter og dagen etter ;-) Hehe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå