Jakke Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jah, jeg vet det ikke er minnefeil, for jeg testet tre sett med RAM nå, et Kingston HyperX PC5400 1,85V, PC6400 1,9V og noen random TwinMOS PC6400 1,8 (standardvolten, som også hk har satt som standard, og sliter med å boote når ikke rammen har det som standard). Er det noen som vet hvordan jeg får PCen starta så jeg iallefall får flasha BIOS? Oppsummering: C1-error Abit IX38 Testet RAM med: 1,9v;1,85V;1,8V - samme feil Nyere BIOS virker Jeg vet at det skal funke, for jeg og broren min fikk to like HK av samme parti på RMA, og han har mine reserve-brikker, men han har flytta 150 mil så jeg får ikke testa de nå. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Intet av det du sier frikjenner hovedkort eller minne. Men hva er problemet når "Nyere BIOS" virker? Da kjører du ganske enkelt med den nyere biosen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 LOL, jeg sa aldri at jeg har nyere BIOS, men at jeg må få flasha til det. Og det kan jeg ikke for jeg får ikke starta Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Case Closed! Abit skal sende meg ny BIOS-chip med brev imorra, med nyeste BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå