Gå til innhold

Liten antydning til elektrisk-brann-lukt i min Xbox 360 Arcade - Hva kan det være?

Galexon

Anbefalte innlegg

Hei

Har ikke hatt noen problemer med min Xbox 360. Men nå nylig, har jeg blitt litt "nevrotisk" i forhold til min kjære hvite venn:)

Det ble dermed "krise" for meg, da jeg kjente antydning til elektrisk brann bak i xboxen.

Min bror kjente ingenting, og det kan være at jeg overdramatiserer litt, og at jeg derfor "hallusinerer". Kan det eventuelt være "svidd støv", eller rett og slett bare vanlig elektro-lukt? :p

Er redd for min kjære Xbox. Vil nødig sende den til M$ for en evig lang reperasjon.

Det er en splitter ny Xbox 360 Arcade m/ Falcon

Mvh bekymret Xbox-eier

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikkert svidd støv.

går ut fra at du har plassert den ein plass der den ikkje kan trekke til seg for mye støv og samtidigt får nok luft (tror ikkje det har noe med saken og gjøre da) men har du sett om det er mye støv i den?

ms bruker ikkje så lang tid. med mindre du synes ein til to veker er lenge då.

du kan jo forsøke og ta ein støvsuger og se om du får ut noe?

ellers vett eg ikkje så mye desverre.

Lenke til kommentar
sikkert svidd støv.

går ut fra at du har plassert den ein plass der den ikkje kan trekke til seg for mye støv og samtidigt får nok luft (tror ikkje det har noe med saken og gjøre da) men har du sett om det er mye støv i den?

ms bruker ikkje så lang tid. med mindre du synes ein til to veker er lenge då.

du kan jo forsøke og ta ein støvsuger og se om du får ut noe?

ellers vett eg ikkje så mye desverre.

Har hatt den noen dager nede på rommet mitt som er i en kjeller, og jeg har det nokså rotete på rommet, så støv kan være årsaken. Men noen andre her på forumet, riktignok i en annen tråd, mente at det kunne være kortslutning som hadde fått noe til å smelte. Siden jeg dro ut strømkabel uten å skru av Xboxen først

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...