dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bare fordi produsenten er en anerkjent skatesko-produsent, betyr vel ikke det at samtlige modeller kan omtales som skatesko? Jeg ser for eksepel skoen som er nest nederst på listen din som lite praktisk til skating. Blir vel som å kjøre alpint med langrennsko. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Wow.. Bare negativt her Jo xD Kan vell si at det er mine første Vans sko.. Og de passer lism min stil ^^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Fint, for det viktigste er jo at du liker dem. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Bare fordi produsenten er en anerkjent skatesko-produsent, betyr vel ikke det at samtlige modeller kan omtales som skatesko? Jeg ser for eksepel skoen som er nest nederst på listen din som lite praktisk til skating. Blir vel som å kjøre alpint med langrennsko. Jo Jeg kjenner flere som bruker faktisk den siste ofte til skating. Og såklart kan det omtales som skatesko. Skoen er lagd av skater, for skatere og brukes av skatere. Hva mangler for å bli omtalt som skatesko da? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg sa ikke at noe mangler, jeg sa bare at den så heller upraktisk ut til sitt bruk. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Det kan jeg avkrefte og da er vi ferdige med OT-diskusjonen tror jeg Lenke til kommentar
jocha Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 skjønner itte helt å folk har imot dem, jeg kunne gerne hatt dem Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 For å si det sånn.. De er mye bedre i virkeligheten Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Stakkars fyr, det får da være grenser for hvordan dere skal slakte skoene. Synes de var greie jeg, mye penere enn mange andre skatesko. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Synes også de var greie, ser at du er 94-modell og da passer det bra med skatersko Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Selv foretrekker jeg ikke skatesko Men, visst du liker dem ser jeg ikke problemet, gå i hva du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå