Tehjoran Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Hei.. Har nettopp kjøpt et nytt par Vans Widow Sko. Og jeg lurer bare på om hva dere synntes om disse? Takk for serriøse svar ^^ Her er skoa ^^ Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Jeg er ikke fan av vans, men det er du som skal bruke de. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 La oss si det på denne måten; jeg er glad det ikke er jeg som skal bruke de. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Syns de var helt streite jeg, men det spørs jo på stilen du skal bruke DEM til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 La oss si det på denne måten; jeg er glad det ikke er jeg som skal bruke de. Akkurat det jeg skulle si Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Ok minus, ser aldri 2 ganger på sånne sko. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Min personlige mening er at skatesko er noe av det styggeste Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Min personlige mening er at skatesko er noe av det styggeste Fullt enig. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 La oss si det på denne måten; jeg er glad det ikke er jeg som skal bruke de. Akkurat det jeg skulle si Som om du skulle ha stjålet ordene fra munnen min! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Min personlige mening er at skatesko er noe av det styggeste Jeg likte ikke disse Vans-skoene i det hele tatt selv, og det er greit for meg at noen syns "skatesko" er det styggeste man kan plante kroppen sin i. Men nå skal dere vite at ikke alle skatesko ser sånn ut. Det finnes massevis av merker og modeller og ikke alle ser ut som den modellen trådstarter postet edit: Jeg syns skoene ser kule ut hvis det er en 10 åring som skal bruke de Endret 6. august 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Men nå skal dere vite at ikke alle skatesko ser sånn ut. Det finnes massevis av merker og modeller Skatesko = uthulede mursteiner med lisser. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 litt merklige bakpå, men heilt grei sko. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Stygge imo... Men hvorfor spør du? Det er vel det samme hva andre folk synes, så lenge du er fornøyd med dem selv. Hvis du er ute etter tips og råd, så hadde det vel vært en fordel om du lagde denne posten før du eventuelt kjøpte akkurat det paret. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Men nå skal dere vite at ikke alle skatesko ser sånn ut. Det finnes massevis av merker og modeller Skatesko = uthulede mursteiner med lisser. Hva foretrekker du? Kom med bilder.... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Fornøyd? Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jøss, du kan ikke være en dag over 18. Jeg tror Vans-skoa hadde passet deg godt. Endret 6. august 2008 av atomtissetasen Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Det kan vi forsåvidt være uenige i, men jeg skal respektere din subjektive mening. Nei, du har rett når du sier at jeg ikke er en dag over 18, faktisk så er jeg et par under. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Ja, du vet vel best Skatesko er idrettsutstyr, akkurat som fotballsko eller skisko. Skatesko er lagd for å tåle skating. De skoene du refererer til er vel de typiske 2000-skoene fra Circa, Adio osv. Ikke for å prøve å prakke på deg noen (uhorvelig gode) sko, men det finnes faktisk andre varianter enn de du har sett om du bastant mener at alle er mursteiner Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Da får jeg bare beklage utspillet mitt, men at skatesko tilsvarer mursteiner er min oppfatning av temaet. Men som et hvert normalt menneske er jeg åpen for nye innspill. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hehe, godt å høre Sier ikke at du skal like disse (eller at jeg liker de), men vil bare vise at det finnes andre varianter. Legger ved 5-6 sko jeg fant bilde av i farten. Endret 6. august 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå