Nitrius Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Noen som vet om butikker rundt Oslo som har et god utvalg av hodetelefoner? Som det også er en mulighet for å teste? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Er en Spaceworld-butikk ikke så langt fra Oslo S som har flere Beyerdynamic-modeller for testing. Mener å huske at de ikke er helt vrange på å åpne esker inniblant heller. Ellers har du vel Imerslund i Trondheimsveien, ble henvist dit for et større utvalg hos Imerslund i Skippergata. Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Stereofil i Grensen pleide å ha godt utvalg i Grado, dette er også det eneste stedet jeg har fått testa AKG 701. Soundgarden ved politihuset har også noe low-end AKG. Med litt flaks har de Denon D2000 og 5000 på Hifiklubben i Markus Thranes gate eller Grensen. (Alt dette om du er ut etter å teste litt festlige modeller da). ...og Lyric HiFi for Stax da selvsagt. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Soundgarden på Majorstua, der har jeg testa hele regla av akg opptil og med akg 701. Bra saker, men jeg endte opp med audio techinca's esw9 som er gulle bra for mitt portable/jobb bruk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Hi-Fi klubben i Grensen hadde ganske bra utvalg da jeg var der sist. ganske dyre men bra futt i de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå