Core2Dude Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg har lenge tenkt på å få god kjøling til en billig pris. Jeg har en Q6600 som jeg gjerne vil tatt med meg opp i 3.5GHz eller mer _stabilt_. Problemet er at jeg ikke har plass til de heftigste luftkjølerene og ville endt med en OCZ Vendetta eller Scythe Mini. Men så tenkte jeg en impulsiv tanke at jeg bare ville bryte budsjettet å kjøpe NorthQ Siberian Tiger Vannkjølings"sett". Ser hw.no gjorde en positiv test på denne. Passer veldig fint med at den er enkel å montere, rimelig stillegående pluss det blåe lyset og medfølgende viftestyringer (pirke, pirke). Er denne å anbefale til den prisen? Og kan jeg forvente 3.5GHz ++ stabilt? EDIT: Kom på at jeg har 500kr til overs fra bursdag! Vil det fremdeles være verdt å bruke det på dette eller å finne en billigere luftkjøler som ikke er høyere enn 15cm!? (hvis det fins) Endret 6. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Enkelt og godt vannkjøling.. Men har litt tvil på om den har noe særlig OC potensiale. Faktisk tror jeg Noctua NH-C12P vil gi deg bedre OC muligheter. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 hmm... spørs om jeg ikke kan spare litt penger her ja. Skal kikke litt på Nuctua kjøleren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå