Aak1 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 - Nikon D80 / 18-70mm kit - f/5,6 - 1/320 sek - ISO-250 Shoot Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 liker motivet ditt godt, men det er to ting jeg stusset litt på. Nr 1: jeg føler at det mangler litt "trykk" i skyene.. tok meg derfor den frihet til å leke litt med bildet i PS, hvor jeg brukte levels og litt curves i himmelen: Gi beskjed om du ønsker dette bildet fjernet..! Nr 2: personlig syntes jeg den furu-busken til venstere er litt forstyrrende, ville heller hatt en liten bjerk der (om du skjønner hva jeg mener) Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg syns at dette bildet var litt stilig. Det døde treet minner meg unektelig om en kulisse i Reveenka. Likte det enda bedre med den "nye" himmelen. Liker som sagt bildet, men jeg forstår godt hva von-schnellfahrer snakker om når han sier at furua er i veien. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Dere har rett, furua er forstyrrende, og det kan hentes en del mer fra himmelen Takk for kritikk! Lenke til kommentar
kaaholm Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg fikk en veldig 'nesten, men ikke helt'-følelse av dette bildet. Jeg tror det kommer av motivet og bakgrunnen kan funke, men det er for mye rot rundt i form av de allerede omtalte buskene. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg synes det er flott. Hadde du tatt bildet med analogt mellom eller storformat så hadde det hatt storhet i seg. Når det gjelder skyene så håper jeg det stemmer at du har mer detaljer å hente ut av dem, for det hadde gjort bildet mer som de idealene jeg ville hatt for et slik bilde. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Takk. Jeg funderer faktisk på å kjøpe meg et analogt kamera, bare for moro skyld. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Et tøft bilde. Det kan nok ikke kalles pent, men heller røft. Jeg har vel egentlig ikke noe særlig å utsette på det (kanskje bortsett fra skyene, som ble meget bedre etter litt redigering), for det er nettopp det 'uperfekte' som gjør bildet for min deø- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå