ps3nerd45 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei Jeg er på jakt etter softgun som selges i Norge. Noen forslag å komme med? Hadde noe sånt som en Glock17 på teknikmagasinet i tankene. Det må være manuelt og "pistol", ikke maskingevær. Noen som vet hvor det kan skaffes for sånn ca 3-400 kr??? Takk for alle svar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 www.wasteland.no holder til i Bergen, har ikke så veldig mye å si om dem, foruten om at de er sykt treige til å sende varer og har 0 orden på evnt. retur og på nettsidene sletter de alle anmeldelser av kunder som har gitt et produkt mindre en 3 stjerner :S Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Skal du ha noe til 3-400,- som skyter bra, så må du nok sjekke bruktmarkedet. Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Man får ikke kraftig softgun som varer mer enn 1 mnd for 3-400 KR. Men du kan sikkert spørre gutta i Den bittelille airsoft tråden Dreiv med airsoft i et par år jeg og, helt til jeg ble mindre interisert og dama kom edit: link virka itj? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...766&st=9380 Endret 6. august 2008 av Blaxtro Lenke til kommentar
ps3nerd45 Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Man får ikke kraftig softgun som varer mer enn 1 mnd for 3-400 KR. Men du kan sikkert spørre gutta i Den bittelille airsoft tråden Dreiv med airsoft i et par år jeg og, helt til jeg ble mindre interisert og dama kom edit: link virka itj? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...766&st=9380 Ok, hva må jeg gi for et softgun som skyter bra (håper på 60m/s hvertfall) og som "holder" da? Ps: Jævlig kult profilbilde Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 har selv en maraui colt xm177e2 m4 carbine gevær som jeg har hatt i ca 3 år nå og som er like bra selv om det er godt brukt skyter på ca 75ms og har ikke stramma fjæra eller noe... kosta ikke mer en 1200 men man får nok ikke tak i den lenger. ellers så er maraui g17 en relativt god pistol, skyter 0,20g kuler bra og presist på 10m men her snakker vi også om en pistol som ikke varer all verden Lenke til kommentar
ps3nerd45 Skrevet 7. august 2008 Forfatter Del Skrevet 7. august 2008 har selv en maraui colt xm177e2 m4 carbine gevær som jeg har hatt i ca 3 år nå og som er like bra selv om det er godt brukt skyter på ca 75ms og har ikke stramma fjæra eller noe... kosta ikke mer en 1200 men man får nok ikke tak i den lenger. ellers så er maraui g17 en relativt god pistol, skyter 0,20g kuler bra og presist på 10m men her snakker vi også om en pistol som ikke varer all verden Og hvor kan den skaffes? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 maraui pistolen er nok ikke let å få tak i lengre så da blir vel dette det nærmeste man kommer... http://www.butikk.wasteland.no/catalog/pro...94298ae440bde41 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 60 og 75 m/s merkes knapt om man blir truffet da. Ble truffet i tommelen av en oppgradert Marui Steyr Aug, 120 m/s, da var tommelen følelsesløs i flere timer etterpå. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 60 og 75 m/s merkes knapt om man blir truffet da. Ble truffet i tommelen av en oppgradert Marui Steyr Aug, 120 m/s, da var tommelen følelsesløs i flere timer etterpå. auch... tror jeg på... fikk selv engang en gass blowback i skinka fra bare noen meter og det blødde men manuelle pistoler og gevær funker til krig hvis man har kun korte bukser og briller og holder seg innafor en radius på 15/20m Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Man får ikke kraftig softgun som varer mer enn 1 mnd for 3-400 KR. Men du kan sikkert spørre gutta i Den bittelille airsoft tråden Dreiv med airsoft i et par år jeg og, helt til jeg ble mindre interisert og dama kom edit: link virka itj? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...766&st=9380 Ok, hva må jeg gi for et softgun som skyter bra (håper på 60m/s hvertfall) og som "holder" da? Ps: Jævlig kult profilbilde Som sagt, spør gutta i den bittelille airsoft tråden Takk for profilbilde kommentar Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) 60 og 75 m/s merkes knapt om man blir truffet da. Ble truffet i tommelen av en oppgradert Marui Steyr Aug, 120 m/s, da var tommelen følelsesløs i flere timer etterpå. auch... tror jeg på... fikk selv engang en gass blowback i skinka fra bare noen meter og det blødde men manuelle pistoler og gevær funker til krig hvis man har kun korte bukser og briller og holder seg innafor en radius på 15/20m Manuelle pistoler og gevær? Pff, vi spilte med automatrifler alle mann vi, når vi holdt på som verst. Jeg hadde en Marui AK-47, med 600 skudd hi-cap magasin. Endret 7. august 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå