fugletiteren Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 jeg lurte på hvordan jeg får bilder på mine sanger sån at jeg ser et bilde av artisten........ jeg trener et svar håper noen forsto Lenke til kommentar
chberge Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Du høyreklikker på sangen i iTunes, velger VIS INFORMASJON og i en fane på vinduet som popper opp står det "BILDE". Der kan du legge til bilder. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Du høyreklikker på sangen i iTunes, velger VIS INFORMASJON og i en fane på vinduet som popper opp står det "BILDE". Der kan du legge til bilder. det står bare at bilde ikke er tilgjengelig:? hvordan får jeg da et bilde inn der da? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Du høyreklikker på sangen i iTunes, velger VIS INFORMASJON og i en fane på vinduet som popper opp står det "BILDE". Der kan du legge til bilder. det står bare at bilde ikke er tilgjengelig:? hvordan får jeg da et bilde inn der da? du må kjøpe albumsbildet. Idiotisk Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Du høyreklikker på sangen i iTunes, velger VIS INFORMASJON og i en fane på vinduet som popper opp står det "BILDE". Der kan du legge til bilder. det står bare at bilde ikke er tilgjengelig:? hvordan får jeg da et bilde inn der da? du må kjøpe albumsbildet. Idiotisk nei det går å gjære det uten albums bildet Lenke til kommentar
chberge Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Man må jo ikke kjøpe albumbildet i iTunes, det er det dummeste jeg har hørt... Google bildesøk bruker man til albumbilder! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Man må jo ikke kjøpe albumbildet i iTunes, det er det dummeste jeg har hørt... Google bildesøk bruker man til albumbilder! Så flott for deg da. Blanda litt. Man fikk albumsbildet hvis vi kjøpte sangen i Itunes. IKKE SANT!! Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 iTunes kan fint hente ned albumsgrafikk gratis. Høyre klikk på sangen og velg "Hent albumsgrafikk". Om den da finner noe så legger den det til i filen. Dette kan også gjøres for flere filer samtidig(et album for eks). Lykke til! Lenke til kommentar
chberge Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 For å kunne trykke høyreklikk og last ned albumbildet krever det at man har en iTunes bruker. Ellers er det ikke alltid at iTunes har bildecovere til all verdens musikk, da kommer Google bildesøk og min måte inn i bildet. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Spør her jeg: Jeg har en Ipod Touch, kan jeg bruke en gammel iPodlader, fra andregenerasjons Ipod? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 hvis den passer så nei jeg vet ikke... ville ikke tro det Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har gjort det jeg. Funker fjell. Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Har gjort det jeg. Funker fjell. ok Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Prøver å putte inn mitt spørsmål her jeg... Må man betale hver gang man skal oppdatere ipod touchen? Så at det kosta 55kr å oppdatere. Hva får man i så fall på de oppdateringene? Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Prøver å putte inn mitt spørsmål her jeg... Må man betale hver gang man skal oppdatere ipod touchen? Så at det kosta 55kr å oppdatere. Hva får man i så fall på de oppdateringene? hvis jeg husker riktig så er den oppdateringen sån at du får appstore og noe anet(som iphone har. bare ikke telefon ) det er den eneste som koster penger (er 99,99999% sikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå