Core2Dude Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hvilker er da best av disse: Scythe Ninja Mini Scyhe Katana OCZ Vendetta (den har jeg bestilt, men det er kun netshop.no som har den på lager og de sier at det vil ta lang tid før den kommer!) Er det andre vifter som er gode så si ifra!! jeg øsnker også å ha det mest mulig stille, men vil også oppnå 3.5GHz på min Q6600! Eller krever jeg for mye her? Pris fra 200-400kr. OG! Som sakt, ikke høyere enn 15cm ellers vil den krasje i viften på sidedøra! EDIT: Vil en Thermaltake BlueOrb II presse Q6600 opp imot 3.5GHz stabilt? Liker ikke festeanordningen på den, men er den verdt pengene og ytelsen er god så kan jeg gå for den også.... Endret 5. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg holder fremdeles en knapp på Noctua NH-C12P. Høyden på NH-C12P er 114mm med vifte.. Altså 11.4cm Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg føler meg egentlig litt snytt når jeg kan få Vendetta 2 til en billigere pris Endret 6. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Jeg gjorde en nøyaktig måling igår. Tok av Intel CPU vifte og målte høyden fra CPU'en. Da fikk jeg ca 18cm opp til sidedøra. Men så står det en vifte der som er 2.5cm. Da ender vi opp på 15.5cm, men da blir det også trangt. Problemet er at enten så er de gode kjølerne (og god pris) alltid høyere enn 15.5 Eller så får man slike dyre som C12P som ikke yter så bra pr. kr. EDIT: Frostytech.com har en topp10 liste og ser at Xigmatek HDT-SD964 ligger på en 9. plass! Denne er både lavere enn 15.5 og kjøler bra Eller? http://www.frostytech.com/top5heatsinks.cfm Endret 6. august 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 Trippel post på rad.. jaja.. Nå ble jeg så sinnsykt lei av å vente så jeg tok en tur innom pixmania som er den eneste butikken som har Xigmatek kjøleren.. Xigmatek HDT-SD964 - CPU Kjøler Linksys SpeedBooster WMP54GS - Trådløst netverkskort 580kr Bestilt på pixmania.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå