kri-egel Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Hei, jeg mangler rødfargen på skjermen min. Tror dette har noe med at den er magnetisert? hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 sjekk kabelen til skjermen først. Lenke til kommentar
connect Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Jeg vil anbefale deg å sjekke skjermkabelen... det kan være at en leder i kabelen har et brudd. Det høres absolutt slik ut... er skjermkabelen løs (slik at du fester den bak, på samme måte som bak pc'n), eller går den inn i skjermen... Det har vært en post her om hvordan skifte skjermkabel, anbefaler deg å lete frem den, og lese den... Lenke til kommentar
tli Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Det kan også være at en av pinnene på skjermkablen er bøyd. jeg opplevde det en gang. Fiksa det med ei lita tang. Kan sikkert være lurt å sørge for at skjerm og verktøy er kopla til jord. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 prøv å bytte skjerm kabel eller få en kar som fixer tvr osv til å ta en kjapp titt på denn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå