Millen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Var på elkjøp får å kjøpe HDMI-kabel fra laptopen til TV'en for å se på blueray filmer, spille spill etc. De var veldig dyre, så kjøpte en "hama" 3m lang til 400,- kr. Men når jeg ser på blue-ray filmer så får jeg dårlig FPS veldig ofte, dette skjer ikke når jeg ser på Xvid filmer. Så lurer bare på om kabelen rett og slett er for dårlig? At den ikke overfører nok bytes pr. sek eller noe sånt. Noen som kanskje vet hva dette kan skyldes? (dårlig fps) Takker for svar Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 kabelen har ingen ting med at man får dårlig fps... her er det nok heller hardwaren i laptopen din... btw 400kr for 3m hdmi han-han er rippoff... får fint 3m for 100kr... Lenke til kommentar
Millen Skrevet 6. august 2008 Forfatter Del Skrevet 6. august 2008 kabelen har ingen ting med at man får dårlig fps... her er det nok heller hardwaren i laptopen din... btw 400kr for 3m hdmi han-han er rippoff... får fint 3m for 100kr... snakker om Elkjøp, så ja det er ripp-off Ville da ikke tro at hardwaren er noe problem :/ Har denne Aceren 7730g. Lenke til kommentar
mhw357 Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Er nok ikke kabelen nei... Hva legger du i dårlig FPS? Hakker det? Fungerer det bra når du spiller av på dataskjermen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå