Gå til innhold

Fotball sko vapor

sceptisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
altså.. folk sier at jeg ikke burde kjøpe Vapor 4, for alle sier de får blemmer og gnagsår osv av dem.. noe av dere som har opplevd det samme?

Jeg fikk gnagsår på begge hælene etter første trening. Men nå har det gått over, nå er de en drøm å spille med...

Lenke til kommentar
altså.. folk sier at jeg ikke burde kjøpe Vapor 4, for alle sier de får blemmer og gnagsår osv av dem.. noe av dere som har opplevd det samme?

Jeg fikk gnagsår på begge hælene etter første trening. Men nå har det gått over, nå er de en drøm å spille med...

så det går over ?

Lenke til kommentar

så det går over ?

Ja, det går over. Hvis du får gnagsår av heldemperne, la være å bruke skoene på 1-2 uker.

Tips: Kjøp gnagsår-plaster.

så det går over ?

Lenke til kommentar

Gnagsårplaster er jo usannsynlig dyrt da.. Har selv et sett med sko som gir meg gnagsår, har brukt dem i kort tid, men dette gidder jeg ikke lengre. Er håpløst når man er ødelagt på bena etter hver trening, i tillegg rekker man ikke å resturere seg før neste trening så det blir bare værre og værre..

Lenke til kommentar

så det går over ?

Måtte bare le litt av det siste spørsmålet ditt, Sceptisk. Her sier "aninho" at han fikk det de første treningene, men at det har gått over nå. Og det første du spør om er om det går over! Aninho har jo akkurat sagt det! :p

Lenke til kommentar

så det går over ?

Måtte bare le litt av det siste spørsmålet ditt, Sceptisk. Her sier "aninho" at han fikk det de første treningene, men at det har gått over nå. Og det første du spør om er om det går over! Aninho har jo akkurat sagt det! :p

haaha jaokeida ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Gikk ikke over for meg. Fikk gnagsår på både tær og hæler. Kjøpte Adidas Predator:Powerpulse (elns) istedet, gode med en gang, skinn > synetetstoffer når det kommer til passform og behagelighet imo.

Edit: leifemann

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...